tóth gabi
A Telekom egyik népszerű előfizetős alkalmazásáról van szó.
Szerkesztőségünkbe több panaszlevél is érkezett olyan olvasóktól, akik előfizettek a Telekom TV GO alkalmazására.
Nézd az élő TV-műsort okostelefonon, tableten, laptopon
- hirdeti a kommunikációs óriásvállalat a weboldalán. A felhasználók azonban arra panaszkodtak, hogy szerintük a tájékoztatás nem elégséges. A TV GO előfizetői ugyanis több csatorna esetében is azt tapasztalták, hogy a fontosabb, főként saját gyártású tartalmakat nem tudták nézni, jóllehet a legtöbben pont ezekért a műsorokért fizettek elő.
Egyik olvasónk a hétvégén húzta fel magát, mivel a TV2 Sztárban sztár leszek című műsora kezdete előtt elsötétült a képernyő. Ugyanígy járt egy másik olvasónk, aki a hét elején szerette volna megnézni a Rich Kids Hungary-t, a TV GO alkalmazás azonban itt sem bizonyult erre alkalmasnak.
A panaszosok ráadásul egytől egyig azt is szóvátették, hogy a regisztráció folyamán, illetve az előfizetés előtt senki nem tájékoztatta őket erről.
A Ripost megkereste a Telekom sajtóosztályát, hogy megkérdezzük a céget az olvasóink által kifogásolt eljárásról. A vállalat a következő választ küldte meg számunkra:
a Magyar Telekom Vállalati Kommunikációs Igazgatósága nevében az alábbiakban küldjük válaszunkat:
A Telekom tehát azt állítja, hogy az egyes tévécsatornák döntenek arról, hogy a Telekom TV GO alkalmazásában mely műsorok elérhetők és melyek nem. Arra a kérdésünkre azonban, hogy mely fórumokon tájékoztatják ügyfeleiket a felmerülő kellemetlenségről, a cég azt írja: az alkalmazás elektronikus műsorújságjában az egyes tartalmak adatlapján tájékozódhatnak.
Ennek elérése azonban csak az előfizetés megkezdése után elérhető, így a leendő ügyfelek abban a hitben fizetnek elő a szolgáltatásra, hogy okoskészülékükön a felsorolt csatornák minden műsora elérhető.