RETRO RÁDIÓ

Panaszkodnak a Telekom ügyfelei, te is átverve érzed magad?

WM
Szerző
WM
Létrehozva2023. 09. 23. 07:30

A Telekom egyik népszerű előfizetős alkalmazásáról van szó.

Szerkesztőségünkbe több panaszlevél is érkezett olyan olvasóktól, akik előfizettek a Telekom TV GO alkalmazására. 

app, applikáció, mobil, telefon, facebook, twitter, instagram

Nézd az élő TV-műsort okostelefonon, tableten, laptopon

- hirdeti a kommunikációs óriásvállalat a weboldalán. A felhasználók azonban arra panaszkodtak, hogy szerintük a tájékoztatás nem elégséges. A TV GO előfizetői ugyanis több csatorna esetében is azt tapasztalták, hogy a fontosabb, főként saját gyártású tartalmakat nem tudták nézni, jóllehet a legtöbben pont ezekért a műsorokért fizettek elő. 

Egyik olvasónk a hétvégén húzta fel magát, mivel a TV2 Sztárban sztár leszek című műsora kezdete előtt elsötétült a képernyő. Ugyanígy járt egy másik olvasónk, aki a hét elején szerette volna megnézni a Rich Kids Hungary-t, a TV GO alkalmazás azonban itt sem bizonyult erre alkalmasnak. 

A panaszosok ráadásul egytől egyig azt is szóvátették, hogy a regisztráció folyamán, illetve az előfizetés előtt senki nem tájékoztatta őket erről. 

A Ripost megkereste a Telekom sajtóosztályát, hogy megkérdezzük a céget az olvasóink által kifogásolt eljárásról. A vállalat a következő választ küldte meg számunkra:

a Magyar Telekom Vállalati Kommunikációs Igazgatósága nevében az alábbiakban küldjük válaszunkat:

  • A Magyar Telekom TV előfizetéssel rendelkező ügyfelei számára díjmentesen, kényelmi szolgáltatásként tette elérhetővé a TV GO szolgáltatást, mindenki más térítés ellenében veheti igénybe (kivéve a közszolgálati csatornákat).
  • A Telekom TV GO szolgáltatáson belül elérhető lineáris csatornák esetében a műsorszolgáltató dönt arról, hogy milyen műsort tesz elérhetővé, a Telekom mindenkor ezen döntésnek megfelelően jár el
  • A megtekintésben korlátozott tartalmakról a felhasználók Telekom TV GO alkalmazás elektronikus műsorújságjában az egyes tartalmak adatlapján tájékozódhatnak.

A Telekom tehát azt állítja, hogy az egyes tévécsatornák döntenek arról, hogy a Telekom TV GO alkalmazásában mely műsorok elérhetők és melyek nem. Arra a kérdésünkre azonban, hogy mely fórumokon tájékoztatják ügyfeleiket a felmerülő kellemetlenségről, a cég azt írja: az alkalmazás elektronikus műsorújságjában az egyes tartalmak adatlapján tájékozódhatnak. 

Ennek elérése azonban csak az előfizetés megkezdése után elérhető, így a leendő ügyfelek abban a hitben fizetnek elő a szolgáltatásra, hogy okoskészülékükön a felsorolt csatornák minden műsora elérhető. 

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.