kulcsár edina
Meghökkentő panasz érkezett egy mentésirányító ellen.
Elképesztő esetről számolt be Facebook oldalán az Országos Mentőszolgálat.
„Az “ügy” azzal kezdődött, hogy öt napja tartó csuklófájdalmai miatt a mentők segítségét kérte egy harminc év körüli nő az esti órákban. A segélykéréstől számított 18 perc múlva, a bejelentő azonban ismét telefonált, ezúttal már azért, hogy panasz tegyen, amiért még nem érkeztek meg hozzá a mentők. A hanganyagok tanulsága szerint is, végig türelmes mentésirányító ugyan hosszasan próbálta elmagyarázni, hogy éppen magasabb prioritású eseteknél nyújtanak segítséget az életmentők, a nő nem volt hajlandó elfogadni, hogy a több napos csuklófájdalom miatt, bajtársunk nem riaszthat azonnal egy szabad rohamkocsit. A nő hallhatóan felháborodott ezen, és miután megtette a panaszt, már nem is kérte a mentők segítségét” - írják a bejegyzésben.
A történet itt azonban még nem ért véget, mert a nő pár óra múlva ismét felhívta a mentésirányítást. Ekkor azonban már minősíthetetlen stílusban beszélt a mentésirányítóval.
„A bejelentő pár óra múlva ismét felhívta a mentésirányítást, hogy a “A maga balf*** kollegája miatt, most elém kerülnek, akiket mentővel hoznak a sürgősségire” – sorokkal kiegészítse az előzőleg rögzítetteket. A vizsgálat eredményéről az Országos Mentőszolgálat ma hivatalosan is tájékoztatta a panaszost” – zárják le a történetet a bejegyzésben.
A vizsgálat eredménye kimutatta, hogy a mentésirányító nem hibázott, így a benyújtott panaszt elutasították.