tóth gabi
Az egyik pizzázó tulajdonosai Magyarországon eddig páratlan ötlettel álltak elő: ha valaki felmutatja a friss oltást igazoló papírját, akkor kap egy ingyen szelet pizzát.
Példamutató ötlettel állt elő egy pizzaszeletbár-lánc, a Pizza Me, hiszen a friss oltást kapott és azt igazolni tudó vendégeiknek ingyen szelet pizzát biztosítanak. A koronavírus időszak természetesen őket is megviselte, nem véletlen, hogy sok mindent megtennének, hogy sikerüljön elkerülniük egy újabb hasonló időszakot. Így jött az ötlet, hogy ha valaki 24 órán belüli oltási papírral érkezik az üzletekbe, akkor kap egy ingyen szelet pizzát.
A vállalkozásról, az előző két évről és magáról a kezdeményezésről az egyik tulajdonos, Victor Friedman mesélt a Metropolnak.
„Olyan éttermet szerettünk volna létrehozni, amely nekünk magunknak is tetszene. Nem a rövid távú profit volt a cél, hosszú távon tervezünk. Úgy voltunk vele, ha csinálunk valami jót és finomat, akkor úgyis megszeretnek majd minket” – mesélt az indulásról Victor.
„Az az igazság, hogy külföldön láttunk hasonló kezdeményezést és nagyon megtetszett, így kezdtünk bele ebbe, és reménykedünk, hogy mások is követik a példánkat.”
„A koronavírus miatt sokkal többet foglalkozunk a házhoz szállítással, de az mindig kompromisszum. Emellett előálltunk egy olyan termékkel, amelyet direkt emiatt találtunk ki: ez egy pizza alapanyag-csomag, amellyel otthon bárki képes elkészíteni a pizzáját. Sajnos a forgalom szempontjából még most sem értük el a lezárások előtti szintet. Az elmúlt időszakban és most is személyesen tartom a kapcsolatot a dolgozóinkkal, próbálok beléjük lelket önteni, így talán mindent sokkal könnyebb átvészelni.”
Nem is nagyon számolnak előre a költségekkel, hiszen számukra valóban az a legfontosabb, hogy elkerüljék a koronavírus most következő hullámának hatásait.
„Ez az akció hosszútávon lesz kifizetődő. Ha egy pici lökést ad a pizzánk ahhoz, hogy valaki oltasson, akkor teljesen elégedett vagyok. Ha meg valakinek szimpatikus az ügy, talán megkóstolja és megszereti a pizzánkat” – vélte el a korábban ingatlanfejlesztőként dolgozó férfi.
Ahogy a pizzát és a jövőbeli ötleteket is szívvel készítik, úgy a negatív kritikákat is nagyon a szívükre veszik. Victor elárulta, bár a média jó hatással volt az akcióra, de rosszindulatú emberek is ráugrottak a témára.
„Sokkal többen írogatnak a social media felületeinken. Ez a része sajnos nehéz, mert ezeket a kommenteket személyesen olvasom, és eléggé szívre veszem. Sokan kérdezik, miért nem adunk pénzt inkább a rászorulóknak. Erre az a válaszom: azt is csináljuk, csak azt nem posztoljuk ki. Ezt a szemléletformáló kampányt viszont igen.”