RETRO RÁDIÓ

A TV2 volt az ország legnézettebb csatornája múlt héten

A TV2 volt az ország legnézettebb csatornája múlt héten
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2020. 05. 11. 23:21

Egyre nagyobb különbséggel veri a piacvezető TV2 Csoport az RTL Magyarországot – Minden este győzött az Exatlon Hungary.

Az elmúlt hetekhez hasonlóan a 19. műsorhét is a TV2 totális győzelmét hozta a nézettségi versenyben az RTL Klubbal szemben: a 18-59 évesek körében a csatorna 10,3 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet, míg az RTL Klub csupán 6,9 százalékos részesedést ért el egész napra vonatkozóan.

A főműsoridőt tekintve a TV2 13,4 százalékos, míg az RTL Klub 10,6 százalékos részesedést mondhatott magáénak ugyanezen célcsoportban. Az egész napos adatokat tekintve minden nap jelentős különbséggel verte a TV2 az RTL Klubot, és volt a legnézettebb tévécsatorna Magyarországon, főműsoridőben pedig 6-1 arányban győzött.

Fotó: Exatlon Hungary / TV2

Csoportszinten is minden napot behúzott a TV2, az Exatlon Hungary pedig minden hétköznap mindhárom kiemelt célcsoportban (18-59, 18-49 és teljes lakosság) jelentős különbséggel verte az RTL Klub párhuzamosan futó műsorait.

Az elmúlt hetek adatai alapján egyértelműen a TV2 vált Magyarország legnézettebb tévécsatornájává: a 19. műsorhét – az előző hetekhez hasonlóan – ismét a TV2 számára hozott jelentős sikereket.

Fotó: Bors / Móricz István

Az pedig már teljesen megszokottnak számít, hogy a teljes csatornaportfóliókat vizsgálva szintén jelentős különbséggel aratott győzelmet a TV2 Csoport: egész napra vonatkozó heti közönségaránya 24,7 százalékot tett ki az RTL Magyarország 20,1 százalékos részesedésével szemben, a főműsoridőben pedig 27,0 százalék (TV2 Csoport) vs. 24,0 százalék (RTL Magyarország) volt a két tévécsoport részesedése.

Fotó: Exatlon Hungary / TV2

A fináléjához közeledő Exatlon Hungary az elmúlt héten is a főműsoridő egyik legsikeresebb szereplője volt a tévéképernyőkön. A 18-59 és a 18-49 évesek körében a 19. műsorhét legnézettebb műsoraként ezúttal a sport reality csütörtöki (május 7-i) epizódja került a heti toplisták élére.

A teljes lakosság körében a heti toplista élén a TV2-n futó Tények szerda esti (május 6-i) adása végzett, melynek nézettsége 782.369 fő, közönségaránya 23,6 százalék volt.

Fotó: tv2

A reggeli magazinműsorok tekintetében is egyértelmű volt a győzelem: a Mokka 16,1 százalékos heti közönségaránnyal tudta nyerni idősávját a 18-59 évesek körében (RTL Klub az azonos idősávban: 6,3 százalék), a Mokkacino pedig 10,4 százalékos részesedéssel (RTL Klub az azonos idősávban: 2,7 százalék).

A hétvégi napok főműsoridős programjai közül a TV2 filmes kínálata ismét erősnek bizonyult, maga mögé utasítva az RTL Klub saját gyártású műsorait.

Forrás: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.