tóth gabi
Két és fél órás késéssel tudtak visszaindulni Budapestre.
Fent maradt egy mozgáskorlátozott utas a Wizz Air egyik járatán, miután a gép megérkezett Londonba, ugyanis senki sem gondoskodott a speciális leszállításhoz szükséges eszközökről.
Az utas még akkor is a gépen tartózkodott, amikor már az összes, Budapestre tartó utast beszállították a gépre és már indultak volna haza.
Miután a személyzet észrevette a fennmaradt utast, a Budapestre tartó, már felszállt utasokat leszállították a repülőgépről. Mindenkinek vissza kellett mennie a Security Check mögé, ahol megismételték az ellenőrzést. Végül a gép 2 és fél órás késéssel kezdte meg a felszállást a magyar fővárosba.
A Wizz Air, az esettel kapcsolatos kérdésre azt válaszolta, hogy valóban több, mint két órás késéssel indult csak el a járatuk, melynek oka az volt, hogy a lutoni repülőtér földi személyzete késve biztosította a mozgáskorlátozott utas számára azt a speciális liftet, amellyel az érintett személy le tudott szállni a gépről. A Budapestre tartó utasok beszállítása pedig már megkezdődött, amikor a mozgáskorlátozott utas még a repülőgépen tartózkodott.
A légitársaság válaszlevelében azt írta, hogy „A Wizz Air elnézést kér a kellemetlenségért és a késésért, de utasaink, személyzetünk és repülőgépeink biztonsága továbbra is a legfontosabb légitársaságunk számára” – írta a Blikk.