tóth gabi
Folyamatosan érkeznek a panaszok azoktól, akik pórul jártak a Shell Füredi úti töltőállomásán, ahol több napon át felcserélték az üzemanyagokat. A károsultak közül többen a cég ügyfélszolgálatára is panaszkodnak.
„Rengetegszer kell hívni őket, hogy egyáltalán felvegyék, s akkor is szegényes tájékoztatást kap az ember. A Shell által megbízott kárszakértő is ígért egy e-mailt, de azt se kaptam meg. Más károsultakkal is beszéltem, akik ugyanezt tapasztalták” – magyarázta a Ripost-nak Seres Győző.
Hajdu Gergő napi szinten használná a BMW-jét, a munkája miatt ingázik Békés megye és Ausztria között.
„Péntek délután tankoltam 19 ezerért. A benzines BWM-be kaptam gázolajat. Most Sopronban áll a kocsim, csörög és zörög azóta, nem merem így használni” – panaszolta.
Az egyik károsult, Sára mozgássérült, autó nélkül képtelen bárhova is eljutni.
„Egy automata Skoda Fabiám van, az előkalkuláció szerint legalább 86 ezerbe kerül majd, hogy rendbe tegyék. Feltéve, hogy elég az üzemanyagrendszer áttakarítása. Így az autóm híján taxizom, de úgy néz ki, ha csatolom a taxiszámlákat, akkor utólag megtérítik azt az összeget is.”
A Ripost által megkérdezett ügyvéd szerint mielőbb meg kell keresni a Shell-t a felmerült problémával.
„Addig kell próbálkozni, amíg nem jön reakció. A sofőrnek is célja, hogy minél hamarabb megoldódjon a probléma. Ugyanakkor, ha nincs reagálás és folyamatosan elérhetetlen az ügyfélszolgálat, akkor fizetési meghagyást kell kérni. Ehhez meg kell őrizni a felmerülő javítási számlákat!” – javasolta dr. Janklovics Ádám ügyvéd.