RETRO RÁDIÓ

Kiderült az első éles napon, mi a metrópótlás gyenge pontja

Kiderült az első éles napon, mi a metrópótlás gyenge pontja
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2019. 04. 09. 08:40

Másfél évre lezárták az M3-as metró déli szakaszát a Nagyvárad tér és Kõbánya-Kispest végállomás között. Megnéztük hétfõn, az elsõ hétköznapon, hogy milyen, amikor a metró helyett buszokkal szállítják az embereket Dél-Pesten.

Egymást érték a pótlóbuszok az üres buszsávban, nem volt dühös tömeg és alig-alig tapasztaltunk idegeskedéstaz első napon jól vizsgázott a metrópótlás.

Mint a %Ripost% megírta, véget ért a felújítás a 3-as metró északi szakaszán, egy hétig a teljes vonalon járt a metró, majd szombaton megkezdődött a felújítás következő része: most a déli szakaszt zárták le, várhatóan 2020 nyaráig.

Tegnap jól működött az új rendszer: bár némileg megnőtt a menetidő, nem találkoztunk dühös és tájékozatlan tömegekkel. Az új buszsávok jól működtek – más kérdés, hogy több szabálytalankodó autóst is láttunk.

Az egyetlen szervezési hiányosságnak azt tűnt, hogy elvileg pont csúcsidőben jár az expressz buszjárat, az M3E kénytelen volt beállni a dugóba. A metrópótlók ugyanis bemennek a Népligetbe a buszsávokon, az expressz viszont nem, így buszsáv nélkül kénytelen a kocsisorban álldogálni a Róbert Károly úti felüljárón.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.