RETRO RÁDIÓ

Húsvéti mikulás az új sláger

Húsvéti mikulás az új sláger
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2019. 04. 14. 10:15

Már csak a húsvéti adventi naptár hiányzik a kínálatból, s a kereskedõknek gyakorlatilag teljesen sikerült átültetniük a karácsonyi kínálatot Jézus feltámadásának ünnepére. Március eleji körképünk után újabb meglepõ portékákra bukkantunk az üzletekben.

Hiába hittük, hogy nem lehet folytatni a húsvéti ajtódísz-koszorút, a karácsonyfa gömbökre emlékeztető, barkaágra akasztható tojásformákat, a húsvéti mintás mécsest, a tojásforma LED-izzósort, no meg lombos, tojást termő húsvéti fát hozó őrületet, tévedtünk. Az üzlet az üzlet, a gyártók és kereskedők pedig újabb fokozatra kapcsoltak, hogy a finisben vásárlásra ösztönözzék az ünnepre készülő vevőket.

A Kinder Joy édességet gyártó olasz Ferrero jóvoltából itt a válasz a gyerekek nagy kérdésére: vajon mit csinál a tél elmúltával a Mikulás?

A cég húsvéti kínálatában helyet kapó plüssfigura szerint nem kérdés, hogy locsolókannát ragadó, kerti törpeként élvezi a kellemes napsütést.

Nehéz átverni a gyerekeket a húsvéti hóval, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne nekik húsvéti hógömböt készíteni. Mindehhez három dolgot változtattak meg a gyártók: a gömb alakot tojásformára cserélték, a mikulást, a karácsonyfát és a téli városkát hímes tojás és kis csibe váltotta fel, a műhó helyére pedig csillámpor került.

A karácsonyi asztal elengedhetetlen finomsága a bejgli, de miért ne követelhetne helyet a húsvéti kalács és kuglóf mellett a húsvéti bejgli?! A gyártó szerint még a mák is maradhat, csak meg kell bolondítani némi meggyel!

Természetesen a tálaláshoz a tobozos-fagyöngyös, ünnepi szalagos karácsonyi terítőt ajánlott hímzett tojásos vagy nyuszimintás terítőre cserélni, szerencsére már ez sem hiányzik a ruházatra és lakásdekorációra szakosodott Pepco kínálatából.

A frissen megjelent portékák tovább erősítik Nyíri Zoltán reklám- és kommunikációs szakember szavait, aki legutóbb így nyilatkozott a %Ripost%-nak a karácsony és a húsvét üzleti szerepéről.

„A húsvét is egyre kevésbé a hagyományokról, sokkal inkább a pénzköltésről szól. Óriási a nyomás a marketingeseken, akiknek újabb és újabb ötletekkel kell előrukkolniuk, hogy növeljék a vevők vásárlási kedvét. Ami pedig az egyik üzletláncnak bejön, azt hamarosan a többi is átveszi” – mondta a szakember.

Csoda, hogy ezek után voltak, akik úgy döntöttek, poénból és/vagy takarékosságból húsvéti tojásokkal díszítik fel az erdei fenyőt?!

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.