Létrehozva: 2019.02.07.

Sikerrel indította az évet a TV2 Csoport

Fõként az Exatlon Hungary sikerének köszönhetõen januárban a teljes lakosságban, egész napon piacvezetõ a TV2 és a TV2 Csoport, a Mokka továbbra is az elsõ számú reggeli mûsor, míg a Mozi+ két fontos korcsoportban is a harmadik legnézettebb csatorna a piacon.

A nézettségi eredményeket vizsgálták és kiderült: sikeresen indult az év a TV2 számára, ugyanis mindhárom fontos célcsoportban jelentős közönségarány növekedést könyvelhetett el a csatorna.

Elsősorban az Exatlon Hungary kiemelkedő számainak köszönhetően a TV2 januárban, főműsoridőben 18-59-ben 8%-kal (10.65%-ról 11.5 %-ra), míg a fiatalabb, 18-49-es korosztályban több, mint 12%-kal (10.63%-ról 11.98%-ra) növelte piaci részesedését az előző hónaphoz képest. Az extrém sportreality 15.8%-os havi 18-49-es share átlagával alig maradt el az RTL Klub eredményétől (ami az Exatlon műsorsávjában 17.2%).


A két nagycsatorna és a két médiacsoport nézettségi párharca egyre kiélezettebb. Az RTL Klub változtatásokat eszközölt a hétköznapi főműsoridős programstruktúráján: kábelcsatornára helyezi át az Éjjel-Nappal Budapestet, ami tovább élezheti a két csatorna nézettségi versenyét.


Az év első hónapjában változások történtek a reggeli műsorok körében is, ám ezek nem ingatták meg a Mokka sikerét, ami továbbra is magabiztosan piacvezető a műsorsávjában. (18-59: Mokka TV2: 12.46% vs RTL Klub: 6.22%)

A TV2 Csoport kábelportfóliója az anyacsatornához hasonlóan szintén jó számokkal kezdte az évet, melyet mi sem bizonyít jobban, minthogy mindhárom fő célcsoport körében piacvezető pozíciót tudott elérni (teljes napon). A számok 18-59-ben az alábbiak szerint alakultak: TV2 Csoport kábelportfólió: 13.95% vs. RTL Magyarország kábelportfólió: 12.68%. A január a kábelcsatornák közül a Mozi+ csatorna sikerét is hozta, ugyanis a 18-59 és a 18-49 éves célcsoportok esetében a harmadik legnézettebb csatorna volt a teljes magyarországi televíziós szektorban (18-59: 4,50 / 18-49: 4,75), így maga mögé utasította összes versenytársát.

Januárban a TV2 Csoport és az RTL Magyarország fej-fej mellett teljesített: minimális, 0,2 százalékpontos különbségre olvadt a versenytárs előnye (18-49) és a tavalyi év hasonló időszakához képest (2018. január) 18-59-ben is jelentősen csökkent a két meghatározó cégcsoport átlagos közönségaránya közti különbség: 2.4 százalékpontról 0.78-ra.

Ez is érdekelhet

origo.hu

Napokra van a teljes ukrán összeomlás?

origo.hu

Itt van Oroszország döbbenetes válasza az atomfenyegetésre

borsonline.hu

Fényképes bizonyítékot hozott a jövőből egy időutazó

hirtv.hu

Napindító: Dunda György – Rendőrök és katonák estek egymásnak Ukrajnában + videó

ripost.hu

Veszélyt jeleznek az égiek: ezeknek a csillagjegyeknek kell most óvatosnak lenniük

hirtv.hu

Ukrajnában a feleségeik jelentik fel a sorozás elől bujkálókat

origo.hu

Zelenszkij ezzel a gátlástalan trükkel akarja kirobbantani a harmadik világháborút

mindmegette.hu

A 10 legjobb spárgás recept, amit muszáj kipróbálnod, míg tart a szezon!

videa.hu

Káposztás kofta, sült szeretetgolyók fűszeres paradicsommártásban -receptvideó (hirdetés)

jatek.hirfm.hu

Nyerő ajándékok. Vigye el őket a Hír FM játékában (hirdetés)

ripost.hu

Zokogásban tört ki az időutazó: borzalmas jövő vár ránk

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

INSIDER

Újabb bizonyíték Bajnai Gordon és Magyar Péter kapcsolatára!

INSIDER

Gál Kinga: Háború vagy a béke, ez a választás tétje

INSIDER

7 millió a családi házakra: bővült az Otthonfelújítási program, íme a részletek!

INSIDER

Fontos bejelentést tesz ma Szentkirályi Alexandra

INSIDER

Azt hitték, hogy csak lusta a tesiórákon, kiderült, hogy rákos a magyar lány

INSIDER

Kizuhant az iskola emeletéről a gimnazista lány Kolozsváron

INSIDER

Csapadékos, de legalább újra meleg idő várható

INSIDER

Jó híreket kapott a drukkerlány, aki a kemoterápia miatt ajándékozta el a meccsjegyét