Létrehozva: 2019.01.21.

15 perc volt az átlagos várakozási idő a kormányablakoknál

A kormány olyan döntéseket szeretne hozni, amelyekkel csökkenteni lehet az állampolgárok elintézendõ ügyeinek számát, párhuzamosan az ügyintézés színvonalának emelésével.

Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár a Törökbálinti kormányablak átadásán azt mondta, arra törekednek, hogy az állampolgároknak minél kevesebbszer kelljen ügyet intézniük; erre ne legyen szükség vagy online is legyen mód.

Az államtitkár kitért arra is, a kormány célja a következő húsz, harminc évben, hogy Magyarország Európa egyik legélhetőbb országa legyen. Mint mondta, ezt szolgálják a családtámogatások, a gazdaság és a kultúra megerősítése. A közigazgatás, az igazgatás és az állam szolgáltatásaival is ezeket az alapvető célokat kell elősegíteni - tette hozzá.

Úgy fogalmazott, az országot nem migrációval, hanem saját erőforrásaival kell erősebbé tenné, megújítani, így kell megőrizni az évezredes kultúrát és hagyományt.

Tuzson Bence beszámolt arról is, hogy tavaly 13,5 millió ügyfél kereste fel a kormányablakokat, az átlagos ügyintézési idő 8 perc, a várakozási idő átlagosan 15 perc volt. Így elmondható, hogy kevesebb mint fél óra alatt lehetett egy ügyet intézni - emelte ki.

A következő időszak főbb irányairól szólva elmondta, erősíteni kell a falvak és a kistelepülések megtartó erejét, az életminőség szempontjából a falvak semmiben sem különbözhetnek a városoktól. Ezért indították el a mobil ügyfélszolgálatot, az úgynevezett kormányablakbuszt, amelyből már 11 segíti országszerte az emberek ügyintézését, jó tapasztalatokkal.
   

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek