kulcsár edina
Valóságos pánik tört ki a Penny Market magyarországi üzleteiben, miután a Ripost megírta, milyen módon használja ki a német tulajdonú cég a dolgozóit. Sok üzletben egyenesen eltüntették a Ripost példányait. Talán azért, hogy a dolgozók és az olvasók ne találkozzanak az igazsággal?
Hülyének nézi a Penny a dolgozóit – írta a %Ripost%, miután kitálalt lapunknak a német tulajdonú áruházlánc egy volt pénztárosa. Kiderült, hogy a cég a szükségesnél jóval korábban berendeli dolgozóit munkakezdés előtt, sokszor ingyen kényszertúlóráznak, és gyakran nem is a saját munkakörükben dolgoznak a munkatársak. Cikkünk megjelenése után csörögni kezdtek a telefonok lapunknál: olvasóink szerint sok helyen eltüntették a %Ripost%-ot a Penny üzleteiből!
Mi is megnéztük sok Penny áruházban, hogy kapható-e a lapszám, amiben megírtuk, hogyan bánik a cég a dolgozóival.
- Nálunk nincs is ilyen újság – mondta a budapesti Király utcában az egyik alkalmazott, amikor vásárlóként kerestük a lapot. A Rákóczi út-József körút sarkán lévő üzletben reggel a dolgozók maguk is keresték a %Ripost%-ot, de nem találták. A Garay téren azt mondták: „Ma nem is jött”.
Érdekel, hogy a többi olvasónk mit reagált a botrányra? Szeretnéd megtudni, hogy milyen tapasztalatokat meséltek el a Pennyről? Kíváncsi vagy arra, hogy a vállalat mit reagált? Akkor keresd a Ripost napilapot az újságárusoknál!