kulcsár edina
Hiába mûködik újra az ügyfélszolgálatuk, valószínûleg elmarad a vásárlói roham a második legnagyobb magyar internetes webáruháznál, a Mall.hu-nál. Kedden razziáztak náluk. Sok vevõ még nem tudja, mi lesz a pénzével.
Tegnap már lehetett tanácsot kérni a Mall.hu ügyfélszolgálatán a kedd-szerdai fejetlenség után. A webáruház budapesti székhelyén november 14-én razziázott az adóhivatal és a rendőrség, ugyanis egy nemzetközi bűnszervezet számos cégen keresztül 4,5 milliárd forinttal károsította meg a magyar államot. A Mall.hu akkor közölte, hogy a megrendelések teljesítése szünetel. Rengetegen hiába fizettek előre egy termékért, nem kaptak tájékoztatást, sem visszaigazolást.
"Három hete rendeltük meg egy komplett konyha elektronikai berendezését. Nagy tétel, ma szállították volna. Úgy tudom, minden számlát zároltak, ilyenkor mi van?" - kérdezi egy nő kétségbeesve a Facebookon.
"Aki hétfőn kapott üzenetet, hogy átadják a megrendelt terméket a futárszolgálatnak, az se vegye biztosra, hogy megkapja. Beszéltünk a futárcéggel, azt mondták, nekünk nem adtak fel semmi csomagot..."- háborog egy másik hölgy. N. Ágnes már bevásárolt gyermekei születésnapjára és karácsonyi ajándékot is vett 18 ezer forintért, amit előre kifizetett. – "Az ügyfélszolgálat és a tájékoztatás elég korrekt volt, a helyzethez képest gyorsan és viszonylag részletesen írtak. Hogy mikor és miből tudnak teljesíteni, nem tudom, de legalább jól kezelik a helyzetet" – mondta a %Ripost%-nak.
Az ügyfélszolgálatunk már működik, rendelések továbbra is leadhatók a weboldalon, hiszen a központi raktárunkból tudunk szállítani. Bárki törölheti a megrendelését, aki pedig előre fizetett, annak a pénzt visszautaljuk, de nem tudni, hány napon belül sikerül
– tájékoztatta a %Ripost%-ot Rédey Iván, a webáruház igazgatója.
A %Ripost% megtudta: a héten zárva marad a raktár, ahol mindent lefoglaltak a NAV emberei. Így, aki visszakérné az előre kifizetett pénzt, annak a termék sorszámát és a bankszámlaszámát kell megadnia a cég ügyfélszolgálatosainak.