
Hiába mûködik újra az ügyfélszolgálatuk, valószínûleg elmarad a vásárlói roham a második legnagyobb magyar internetes webáruháznál, a Mall.hu-nál. Kedden razziáztak náluk. Sok vevõ még nem tudja, mi lesz a pénzével.
Tegnap már lehetett tanácsot kérni a Mall.hu ügyfélszolgálatán a kedd-szerdai fejetlenség után. A webáruház budapesti székhelyén november 14-én razziázott az adóhivatal és a rendőrség, ugyanis egy nemzetközi bűnszervezet számos cégen keresztül 4,5 milliárd forinttal károsította meg a magyar államot. A Mall.hu akkor közölte, hogy a megrendelések teljesítése szünetel. Rengetegen hiába fizettek előre egy termékért, nem kaptak tájékoztatást, sem visszaigazolást.
![]()
"Három hete rendeltük meg egy komplett konyha elektronikai berendezését. Nagy tétel, ma szállították volna. Úgy tudom, minden számlát zároltak, ilyenkor mi van?" - kérdezi egy nő kétségbeesve a Facebookon.
"Aki hétfőn kapott üzenetet, hogy átadják a megrendelt terméket a futárszolgálatnak, az se vegye biztosra, hogy megkapja. Beszéltünk a futárcéggel, azt mondták, nekünk nem adtak fel semmi csomagot..."- háborog egy másik hölgy. N. Ágnes már bevásárolt gyermekei születésnapjára és karácsonyi ajándékot is vett 18 ezer forintért, amit előre kifizetett. – "Az ügyfélszolgálat és a tájékoztatás elég korrekt volt, a helyzethez képest gyorsan és viszonylag részletesen írtak. Hogy mikor és miből tudnak teljesíteni, nem tudom, de legalább jól kezelik a helyzetet" – mondta a %Ripost%-nak.
![]()
Az ügyfélszolgálatunk már működik, rendelések továbbra is leadhatók a weboldalon, hiszen a központi raktárunkból tudunk szállítani. Bárki törölheti a megrendelését, aki pedig előre fizetett, annak a pénzt visszautaljuk, de nem tudni, hány napon belül sikerül
– tájékoztatta a %Ripost%-ot Rédey Iván, a webáruház igazgatója.
A %Ripost% megtudta: a héten zárva marad a raktár, ahol mindent lefoglaltak a NAV emberei. Így, aki visszakérné az előre kifizetett pénzt, annak a termék sorszámát és a bankszámlaszámát kell megadnia a cég ügyfélszolgálatosainak.







