Menczer Tamás: Az emberek azt várják a vezetőiktől, hogy védjék meg őket!

POLITIK
Létrehozva: 2017.07.04.

Nagy a káosz a mobilszolgáltatóknál az adategyeztetés után

Pénteken járt le a feltöltõkártyás ügyfelek adategyeztetési határideje a mobilszolgáltatóknál. Vagyis azok a feltöltõkártyások, akik nem végezték el idõben az adategyeztetést, arra ébredtek szombat reggel, hogy elnémult a mobiljuk. De nem csak az õ telefonjuk mondott aznap csõdöt: sokan hiába végezték el idõben a kötelezõ egyeztetést, nem tudtak telefonálni!

A Magyar Telekomtól lapunk kérdéseire azt válaszolták, hogy már vasárnap orvosolták a problémát és ezúton is ügyfeleik elnézését kérik. Emellett a vonalaik jelenleg is terheltek, mert rengetegen szeretnének új szerződést kötni régi telefonszámuk és egyenlegük megtartása miatt.

"A Telekom mindent elkövet, hogy ügyfelei gyorsan ügyintézőhöz jussanak: plusz kapacitások beépítésével, több kolléga beállításával próbálja jelenleg ügyfelei megkereséseit kezelni, minden ügyfélszolgálati csatornán" – tájékoztatott a társaság kommunikációs igazgatósága. Az elvégzetlen adategyeztetések számáról viszont nem tudtak tájékoztatni.

A Telenornál több mint 1.000.000 sikeres feltöltőkártyás adategyeztetést követően körülbelül harmincan jelezték eddig, hogy lekapcsolták kártyájukat, pedig tudomásuk szerint megtörtént az adategyeztetés.

"Természetesen előfordulhatott technikai hiba, ez esetben elnézést kérünk, az érintett ügyfeleket kompenzáljuk a kellemetlenségért és a kártyájukat visszaállítjuk" – nyilatkozta a %Ripost%-nak Jánosa Barbara, a Telenor Magyarország Zrt. vezető PR-tanácsadója. - "A Telenor korábban jelezte aggodalmát, hogy a jogszabályban meghatározott feltöltőkártyás adategyeztetés folyamata jelentős adminisztrációs terhet jelent az ügyfeleinknek, valamit a rövid határidő és a Belügyminisztérium adatbázisának fennakadásai is nehezítették a folyamatot" – tette hozzá.

Ne essenek kétségbe, akik elkéstek!

A szolgáltatók gondoltak azokra, akik valamilyen okból elmulasztották az adategyeztetést. Új előfizetői szerződés kötése ellenében visszakaphatják korábbi hívószámukat és fennmaradt egyenlegüket is. Ezt egy SMS-ben kiküldött kód segítségével tudják megtenni a Telekomnál szeptember 30-ig, a Telenornál pedig augusztus 31-ig, de személyesen az üzletekben, vagy a mobilszolgáltatók honlapján is érdeklődhetnek. A Vodafone lapzártánkig nem válaszolt megkeresésünkre.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek