
Rettentő kínos bakiba futott bele Tücsi, ezen röhög a fél internet
Az influencer édesanya jobban tette volna, hogyha még egyszer átnézi a posztját publikálás előtt. Tücsi elírására rávetette magát az internet népe.
Aryee Claudia Dedei, vagy ahogy legtöbben ismerik, Tücsi, a híres influencer anyuka, nemrég újabb hullámot kavart maga körül a neten – ezúttal nem a stílusával vagy divatérzékével, hanem az angol tudásával hívta fel magára a figyelmet. Az embereknek nem kellett több, hirtelen ott találta magát, mint az egykori Miss Balaton, Batik-Horváth Cintia vagy a rapper G.w.M.

Tücsi elírása futótűzként terjedt el
Azonban a netezők most nem a divat vagy a család miatt beszélnek róla, hanem az egyik pilateses posztja miatt, amelyen a „my teraphy” felirat szerepel. Ez a baklövés futótűzként terjedt a Redditen, ahol a net népe rögtön beleszállt az angol tudásába. Egy kommentelő ironikusan idézte a másik híres helyesírási rontást, a „Cancer Spagettit”-t, amely szintén mémmé vált a magyar közösségi médiában Batik-Horváth Cintiának hála. Nem véletlen, hogy az angol helyesírás körüli hibák már-már szimbolikusak lettek, hiszen sokan úgy vélik, hogy az angol nyelv túlzott használata és az ezzel járó elírások „már régen lecsengtek”, mégis rengetegen beleszaladnak a hibákba, ahogy Tücsi is.

Más kritikát is kapott
De nemcsak az angol helyesírási bakik miatt kapta Tücsi a kritikákat: "Több alkalommal észrevettem már, hogy edzések után ugyanabban a ruhában van az üzletben, itt-ott, amiben előtte edzett…" – jegyezte meg egy kommentelő. Mások pedig azt furcsállják, hogy Magyarországon miért ilyen népszerű még mindig a "pilátesz hercegnő vagyok" póz:
„Meghalok már ettől a sok pilates princesstől... Mikor cseng már le ez a trend?” – írta egy másik kommentelő, akinek a véleményével rengetegen egyetértettek.

Modellként kezdte a karrierjét
Tücsit egyébként a legtöbben a képernyőről és a közösségi médiából ismerhetik sokan. Modellként kezdte pályafutását, majd televíziós műsorvezetőként vált ismertté, többek között a SportKlub Extra és a Sláger TV műsoraiban. 2018-ban váltott és YouTube-on kezdett vlogolni, ahol családi és életmóddal kapcsolatos tartalmakat oszt meg, miközben két saját márkája, a Nara's Kids és a Trendsetter Fashion vezetője is.






