
Nem hiszed el, hol lépett fel a magyar sztárduó - Rajtuk röhög az internet népe
A híres, magyar rapduó nem épp élete koncertjén van túl. Az AK26 sokak szerint egy autópálya melletti pihenőhelyen szórakoztatta a közönséget.
Viharos sebességgel kezdett terjedni egy TikTok-videó, amelyen az AK26 együttes tagjai, Hiro és Giaj egy bizarr és meglehetősen kis közönséggel bíró helyszínen lépnek fel – a felvétel tanúsága szerint egy olyan placcon, amely inkább hasonlít egy autópálya melletti pihenőre, mint koncerthelyszínre. A felkerült felvételek egyikének a külön pikantériája, hogy Giaj épp egy ByeAlex-refrént énekel – méghozzá egy olyan slágerből, amelynek eredeti verziójában ő maga nem is szerepel.

Az AK26 egy autópálya mellett lépett fel?
A kommentelők azonnal rárepültek a videóra. Kapták a cifrábbnál cifrább hozzászólásokat, valaki például ironikusan így írta:
„Ez az egyik pihenő az autópálya mellett?”
Más így fogalmazott:
„Mikor lerobban az autó, és a vontatós csak 30 perc múlva jön.”
Persze akadt védőbeszéd is:
Nyugodtan szóljátok le őket, nem kell szeretni, mert nem divatzene, mint az Azahriah, de akik szeretik őket, hadd szeressék.
– írta egy hűséges AK26 zenekar rajongó.
A legnagyobb fricskát azonban az kapta, hogy a közönség mérete alapján többen úgy gondolják, a duó következő fellépése már egy elhagyott csatornában lesz.
Időközben családapák lettek
Amíg a koncert kínosan sikerült, az AK26 tagok valójában már egy másik életfázisban tartanak– mindketten édesapák lettek, és ez érezhetően áthelyezte a fókuszt az életükben. Giaj, polgári nevén Molnár Ádám már két gyerekkel büszkélkedik, míg Hiro, azaz Molnár Miklós, 2019-ben lett édesapa, miután megszületett Monának. A zene mellett most már a család is kiemelt szerepet kap: a TikTok-videók mögött ott áll egy olyan valóság, amelyben pelenkázás, óvoda, és esti mese is szerepel a napirendben. És ha mindez nem lenne elég: Giaj a parfümbizniszbe is beszállt. Bár az AK26-nak eddig stabil rajongótábora volt, ez az eset jól mutatja: a rap sem mindig fekszik jól minden környezetben, és a TikTok-korszakában egyetlen félrecsúszott fellépés elég ahhoz, hogy a közösségi média percek alatt ítélkezzen. Mindeközben az AK26 Blöff című gigaslágere átlépte az ötvenmillió megtekintést.






