tóth gabi
A magyar modell titka Merő Péter divattervező szerint csakis az lehet, hogy a szépség őszinte és hiteles.
Merő Péter divattervező volt az, aki Palvin Barbi esküvői menyecske ruháját készítette, így személyes tapasztalata is van arról, milyen a közkedvelt szépséggel együtt dolgozni. Elmondta, számára mindig az a legfontosabb, hogy közösen jól tudjanak együtt működni, márpedig Barbival a világhírnév ellenére ezt könnyen lehetett. A magyar modellnek ugyanis nem lett sztárallűrje, sőt, inkább nyitott és közvetlen. Nem hiába tehát több mint 20 milliós követő tábora Instagramon, amivel a legnépszerűbb magyar lett a közösségi médiában.
Nagyon együttműködő, jó vele egy térben együtt lenni. Nincsenek problémák, hanem laza, közvetlen és szerintem ez a legfontosabb. Mindig őszintén mosolyog a kamerába nézve, nem játssza meg magát. Ő egy őszinte lány. Nagyon szép lány, aki nem fél csúnya lenni. Egy igazán jó modellt nem zavarja, ha ő nem feltétlenül tökéletes.
- árulta el Merő Péter Barbi sikerének titkát.
A 30 éves modell karrierje épp ennek köszönhetően szárnyal. Posztjaiért milliós összegeket fizetnek, mivel világszinten ismert. Így bármit reklámoz azt a világ minden pontjáról nézik. A divattervező úgy véli, ehhez nagyban hozzájárul az is, hogy Barbi tipikus commercial modell.
Vannak modellek, akik kifutókon dolgoznak nagy divatházakkal, de nem tudunk velük azonosulni. Barbi az a típusú lány, aki nagyon jól tud reklámozni bármit, mert tudunk vele azonosulni.
Hozzátette, ez az azonosulás is azért könnyű vele, mert ő egy hiteles személyiség, nem reklámoz egyszerre több mindent, megfontolja mihez adja az arcát. Márpedig ez a bizonyos kötődés a sztárokhoz nagyon fontos, ugyanis például egy modell esetében hiába szép és okos valaki, ha nincs sok követője, akkor csökken az értéke a piacon.