tóth gabi
Folytatódik a versengés a két zenész között. G.w.M pár órája azzal büszkélkedett el, hogy nézettségével megelőzte a riválisát.
Azahriah és G.w.M párbaja most már a hallgatókért folyik. A két előadó számokban, nézettségben méri össze rajongótáboruk nagyságát, és a zenéjük iránti érdeklődést. G.w.M és párja, Kulcsár Edina ennek érdekében még villámjátékot is hirdetett a követőik között. Korábban egy 30 ezer forintos vásárlási utalványt adtak a nyertesnek, most viszont Edina saját vállalkozásából ajánlott fel egy ajándék kupont, hogy ezzel is növelje férje látogatottsági adatait.
Egészen péntek reggelig Azahriah vezette a legfelkapottabb, napokban megjelent videók listáját a 3korty című slágerével, amely négy napja debütált a YouTube-on, míg mögötte szorosan G.w.M, azaz Varga Márk Single állapot című száma volt, amely öt napja került fel a YouTube-ra. Reggelre G.w.M megelőzte a 21 éves riválisát. Az előbbinek percről percre növekszik a megtekintése, míg a másiknak mérsékeltebb ütemben bővült a látogatottsága.
Kulcsár Edina férje reggel még egy Instagram-sztorit is megosztott, amiben elbüszkélkedett a rajongóinak azzal, hogy 600 ezer felett jár a megtekintés legújabb slágerénél, így sikerült megelőznie riválisát.
Egy kommentelő azonban megjegyezte Edina képe alatt, hogy ez a legrosszabb nyereményjáték, amit kitalálhatott, és így az emberek is azt hiszik majd, hogy a nyeremény miatt lett nagyobb a nézettség.
Ez egy bonyolult játék, mert nem csak annyit kell tenni, hogy kommentelnek, hanem egy komplexebb dolog. Viszont ki lehet szűrni, hogy csak olyanok játszanak, akik szeretik őt, a zenéjét, és veszik a fáradtságot, hogy megcsinálják a lépéseket. Nem mindennapi, így jellemezném. A nézettsége pedig így is az egekben van a játéktól függetlenül. Ez tisztán látszik. A játék nem a nézettség turbózása miatt van (nem is lehet). Ez szimplán egy kedves gesztus. Nem kell mögé többet gondolni
– reagált Edina a kommentelő szavaira.