tóth gabi
A milliárdos Instagram-sztár erotikus, halloween inspirálta videója sokaknak nem tetszik.
Miután a heves magamutogatásával kilépett nővére, Kim Kardashian textilmentes árnyékából, Kylie Jenner belevágott a szépségiparba, ami olyan sikerült, hogy mára több mint egymilliárd dollárt ér a cége.
Kylie termékeinek sikeréhez természetesen sokat hozzátesz, hogy továbbra sem a klasszikus hirdetési formákban, hanem a meztelenkedésben hisz, ami működik is nála. A halloweenre készített tematikus sminkkészletét is meztelenül hirdeti, miközben patakokban folyik le pucér testén a vér.
A Rémálom az Elm utcában című horrormozik zenéjére megkomponált véres-erotikus kisfilm azonban sokaknak nem jött be. Szerintük a második gyerekét váró modell túl messzire ment, és már inkább gusztustalan a reklám, mintsem ötletes vagy szexi.