tóth gabi
Az énekesnő azt a majmos szolgáltatást reklámozza, ami tízezreket húzhat le a hiszékeny fiatalokról.
Sok rajongóból ellenszenvet váltott ki Dér Heni legutóbbi fotója, amin a Bongo nevű szolgáltatást reklámozza.
A fiatalok körében népszerű program egyszerűen működik: SMS-ben el kell küldeni a személyes adatokat, amiért cserében válaszüzenetben megérkezik egy rövid jellemzés.
Mindez azonban üzenetenként közel ezer forintba kerül, azt pedig könnyű kitalálni, hogy a telefonszámla így pillanatok alatt az egekbe szökhet... Arról nem is beszélve, hogy a fiatalok olyan személyes adatokat és információkat adnak idegenek kezébe, amiket nem kellene.
Dér Henit több mint 260 ezren követik az Instagramon, jórészt fiatalok, a szülők így joggal háborodtak fel azon, hogy az énekesnő a szolgáltatás használatára buzdítja a rajongókat.
„Bármennyit is fizettek ennek a szarnak a reklámozásáért, nem érte meg. Egy nyolc évesnél ez vicces lenne, ha nem orbitális nagy lehúzás állna mögötte, de felnőttként ez minimum ciki” – írta egyikük.
„Tényleg idáig süllyedsz? Eddig nagyon bírtalak, de ez tényleg gáz már! Te előadó vagy, aki sok ember példaképe, erre ilyet reklámozol” – fogalmazott egy másik kommentelő. A bejegyzéshez több mint hetven hozzászólás érkezett, mindegyik arról szól, mennyire csalódtak Heniben, többen ki is követték őt.
Megkerestük Henit is, hogy mondja el, miért döntött úgy, vállalja a nyíltan lehúzásra építő szolgáltatás reklámozását, ám pont a szerződésre hivatkozva nem kívánt nyilatkozni.