kulcsár edina
A híresség hiába próbálta beváltani a kuponjait, az eladó nem engedte, és a panaszlevél sem ért célt.
Durván megalázták Kánya Katát! A színésznő évek óta elkötelezett vásárlója az egyik illatszermárkának, ám hűsége meginogni látszik, miután csúnyán kiosztották őt a cég egyik üzletében.
Kellemetlen élményeiről panaszlevelet írt a cégnek, ám ők nem vették figyelembe, hogy korábban már sokszor vásárolt náluk. A kínos esetről a Facebook-oldalán számolt be.
"Hosszú évek óta elkötelezett és elégedett vásárlójuk voltam. Utoljára, február közepén költöttem el egy kisebb vagyont a Nyugati pu. melletti üzletükben, mert hosszabb külföldi útra indultam, sok minden kellett. A vásárlás után kaptam egy 2X 40%-os engedményre jogosító kupont. Ma reggel elmentem, hogy pótoljam az elfogyott termékeket, odaadtam a kupont, mire az eladó hölgy annyit mondott: tegnap lejárt. Próbáltam viccesen felfogni a dolgot, mondtam, tegnap éjjel érkeztem, látja, az első utam ide vezetett, csak 12 órát késtem és végül is ez nem egy bíróság, ahová érkeztetni kell lepecsételve az iratot, annyit vásároltam már itt….stb. A hölgy annyit válaszolt: mondtam, hogy lejárt! Hát, én kikullogtam a boltból és nem veszek többet Yves Rocher terméket. A döntésem nyilván nem fogja megrendíteni a cég forgalmát, csak annyit szeretnék kérdezni: biztos, hogy ez a legjobb üzletpolitika?" - írta levelében Kánya Kata.
A válasz meg is érkezett, ám a cég képviselői nem láttak semmiféle kivetnivalót az eladó viselkedésében.
A rajongók egy része egyetértett a színésznővel, többségük azonban úgy gondolja, hogy ha valami lejárt, akkor azt el kell fogadni, Kánya Kata viselkedését pedig méltatlannak tartják.