kulcsár edina
A vele reklámozott internetes fogyasztószernek több száz vásárlója is lehet.
Újabb magyar híresség eset áldozatául az elmúlt hetekben elterjedt botrányos átverésnek. Tóth Vera, Liptai Claudia és Ábel Anita után most Kovács Patrícia nevével reklámoznak egy interneten megvásárolható fogyasztószert.
A fogyasztószert áruló oldalon jól látszik, hogy színésznővel fiktív interjút készítettek, melyben többek között azt is hibásan állítják, hogy több gyermeke van. Ezt az interjút használják egyébként minden más híresség esetében is, csak épp a neveket cserélik ki benne.
A szernek ettől függetlenül több száz vásárlója van, jóllehet, az összetevői nem ismertek, s így valódi hatása is kiszámíthatatlan az emberi szervezetre - írja a Bors.
A szert hazánk első számú hírességeivel hirdeti a cég, fotóikat jogtalanul felhasználják, kamuinterjúkat közölnek velük.
A cégadatok szerint a vállalat székhelye Romániában van, ám a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége már felszólította őket, hogy szüntessék meg a hirdetést.
"A hirdetés erősen megtévesztő és súlyosan sértő a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségére nézve. Már mi is értesültünk a létezéséről, így ismét az ügyvédünkhöz fordultunk, aki meg fogja tenni a szükséges jogi lépéseket" – mondta el a Borsnak Kubányi Jolán, a szervezet elnöke, aki sok megtévesztő reklámmal találkozott már, de ennyire agresszív céggel még soha.
Ha sikerül a céget beazonosítani, óriási perre számíthatnak, az érintett hírességek és menedzsmentjeik ugyanis meglehetősen ingerültek.