Menczer Tamás: Az emberek azt várják a vezetőiktől, hogy védjék meg őket!

POLITIK
Létrehozva: 2017.10.02.

Hatalmas változások a TV2-nél!

Elindul a Ninja Warrior, és újra elkezdõdik a Vigyázat, gyerekkel vagyok! és az 50 milliós játszma.

Október 16-tól rendhagyó módon hétfő esténként érkezik a TV2-re a Ninja Warrior Hungary!

Ezzel párhuzamosan átalakul a TV2 programstruktúrája - jelentette be a hazai televíziós iparág műsorterjesztési szakmai napján a „VÍZIÓ”-n Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.

Október 2-től indul a Vigyázat, gyerekkel vagyok!, október 9-től pedig újra élőben jelentkezik Majkával Az 50 milliós játszma.

A VÍZIÓ-n a piaci trendekről, a TV2 Csoport eredményeiről és az egyre élesedő nézettségi versenyről tartott előadást a cégcsoport programigazgatója, Fischer Gábor.

A szakember kiemelte, hogy a TV2 őszi struktúrája erősen indult és az RTL Klub előnye 3,61% pontról már csak kicsivel 1% pont fölött van (18-59, teljes napon), míg a teljes lakosságban a TV2 átvette a vezetést az RTL Klubtól. Májusban már volt erre példa, ám augusztusban és szeptemberben még nagyobb különbség mérhető (4+ augusztus: TV2 10,3%, RTL Klub 9,6%, szeptember: TV2 12,3%, RTL Klub 11,2%).

A Séfek Séfe, az Áll az alku, a Drágám, add az életed! és a Sztárban Sztár nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a TV2 Csoport 21,5%-os piaci részesedést ért el szeptemberben a 18-59-es korcsoportban.

Ennél jobb eredményre utoljára 2010. novemberében volt példa. A programigazgató azt is elmondta, hogy a portfólió fejlődése töretlen, hiszen míg 2015-ben ilyenkor 11% pont volt a különbség a legnagyobb konkurens kábelportfóliójának és a TV2 kábelcsaládjának közönségaránya közt, ez 2017 harmadik negyedévére mindössze 2.3% pontra csökkent (TV2 kábel 12%, RTL Kábel 14,3% 18-59-teljes napon).

Ha a nagy csatornákat is bevonjuk az elemzésbe, csoportszinten 2017. harmadik negyedévére 13,8%-ról 4,2%-ra csökkent a különbség 2015. azonos időszakához képest a közönségarányokat vizsgálva (18-59, teljes napon).

A TV2 Csoport célja továbbra is az, hogy a teljes lakosságnak, egész napon változatos műsorokat nyújtva, csoport szinten megszerezze a piacvezető szerepet egész napon és főműsoridőben egyaránt.

Egy igazán újító megoldással indítja majd a magyar televíziózás egyik legnagyobb szabású műsorát, a Ninja Warrior Hungaryt.

Kutatásokra és nemzetközi példákra alapozva október 16-án hétfőtől, itthon még nem alkalmazott programstruktúrával várja a nézőket a TV2.

Ennek egyik meghatározó eleme a hétfő esténként, a Tények után képernyőre kerülő Ninja Warrior.

Ennek hatására átalakul a többi nap műsorrendje is, mert a hétköznapi struktúra azaz, a Vigyázat gyerekkel vagyok! és az 50 milliós játszma keddtől szombatig lesz látható.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek