RETRO RÁDIÓ

Hatalmas változások a TV2-nél!

Hatalmas változások a TV2-nél!
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2017. 10. 02. 21:21

Elindul a Ninja Warrior, és újra elkezdõdik a Vigyázat, gyerekkel vagyok! és az 50 milliós játszma.

Október 16-tól rendhagyó módon hétfő esténként érkezik a TV2-re a Ninja Warrior Hungary!

Ezzel párhuzamosan átalakul a TV2 programstruktúrája - jelentette be a hazai televíziós iparág műsorterjesztési szakmai napján a „VÍZIÓ”-n Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.

Október 2-től indul a Vigyázat, gyerekkel vagyok!, október 9-től pedig újra élőben jelentkezik Majkával Az 50 milliós játszma.

A VÍZIÓ-n a piaci trendekről, a TV2 Csoport eredményeiről és az egyre élesedő nézettségi versenyről tartott előadást a cégcsoport programigazgatója, Fischer Gábor.

A szakember kiemelte, hogy a TV2 őszi struktúrája erősen indult és az RTL Klub előnye 3,61% pontról már csak kicsivel 1% pont fölött van (18-59, teljes napon), míg a teljes lakosságban a TV2 átvette a vezetést az RTL Klubtól. Májusban már volt erre példa, ám augusztusban és szeptemberben még nagyobb különbség mérhető (4+ augusztus: TV2 10,3%, RTL Klub 9,6%, szeptember: TV2 12,3%, RTL Klub 11,2%).

A Séfek Séfe, az Áll az alku, a Drágám, add az életed! és a Sztárban Sztár nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a TV2 Csoport 21,5%-os piaci részesedést ért el szeptemberben a 18-59-es korcsoportban.

Ennél jobb eredményre utoljára 2010. novemberében volt példa. A programigazgató azt is elmondta, hogy a portfólió fejlődése töretlen, hiszen míg 2015-ben ilyenkor 11% pont volt a különbség a legnagyobb konkurens kábelportfóliójának és a TV2 kábelcsaládjának közönségaránya közt, ez 2017 harmadik negyedévére mindössze 2.3% pontra csökkent (TV2 kábel 12%, RTL Kábel 14,3% 18-59-teljes napon).

Ha a nagy csatornákat is bevonjuk az elemzésbe, csoportszinten 2017. harmadik negyedévére 13,8%-ról 4,2%-ra csökkent a különbség 2015. azonos időszakához képest a közönségarányokat vizsgálva (18-59, teljes napon).

A TV2 Csoport célja továbbra is az, hogy a teljes lakosságnak, egész napon változatos műsorokat nyújtva, csoport szinten megszerezze a piacvezető szerepet egész napon és főműsoridőben egyaránt.

Egy igazán újító megoldással indítja majd a magyar televíziózás egyik legnagyobb szabású műsorát, a Ninja Warrior Hungaryt.

Kutatásokra és nemzetközi példákra alapozva október 16-án hétfőtől, itthon még nem alkalmazott programstruktúrával várja a nézőket a TV2.

Ennek egyik meghatározó eleme a hétfő esténként, a Tények után képernyőre kerülő Ninja Warrior.

Ennek hatására átalakul a többi nap műsorrendje is, mert a hétköznapi struktúra azaz, a Vigyázat gyerekkel vagyok! és az 50 milliós játszma keddtől szombatig lesz látható.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.