kulcsár edina
Na akkor lehet újra tervezni.
A számok általában nem hazudnak...
Nem túlzás, egész Európát lenyűgözte tegnap este Pápai Joci, aki az Origo című számával végül döntős is lett az Eurovízió 2017-es versenyen. Joci dala után szinte felrobbant az aréna, és vannak, akik a verseny egyik titkos esélyeseként tartják már számon a magyar fiút.
Igaz, a versenyen részt vevő országok zsűritagjai adják majd le a szavazataikat a végső győztesre, ugyanakkor döntésükre az is befolyással lehet, melyik dal mekkora siker az interneten. Például a verseny hivatalos oldalán.
A lapunk által megkérdezett szakértők szerint ráadásul árulkodó az is, melyik dalt mennyien nézik meg szombat estig. Azaz melyik lett igazán népszerű a rajongók körében.
Nos, a kattintásszámok alapján Pápai Joci dala jelenleg...
...dobpergés...
A MÁSODIK!
Csak a portugálok előadója, előzi meg 1,7 millió megtekintéssel.
Joci körülbelül 950 ezernél jár.
Ide kattintva azonban tudunk előzni!