kulcsár edina
A tiniknek szóló, tizenévesek mindennapjait bemutató websorozat az idõsebbek körében is hódít.
Hétfőn este debütált a közmédia nagy sikerű webes sorozata a Petőfi televízióban. A nézettségi számok azt mutatják, a Holnap Tali gyorsan megtalálta fiatalos célközönségét.
A Holnap Tali a közmédia első Y- és Z-generációnak szóló online websorozata. A műsor a korosztályra jellemző mindennapos online lét hétköznapi vetülete a Petőfi Gimi életében.
A sorozat olyan élethelyzeteket dolgoz fel, mint a folyamatos online jelenlét, az iskolai zaklatás, a sikeres vlogolás praktikái, de van, hogy randitippeket oszt meg a fiatalokkal. A gimnazisták, Soma, Gergő, Míra, Lara, Bori hétköznapjait bemutató online websorozat első évadának első részét 50 ezer néző tekintette meg a Petőfi TV-n.
Külön érdekesség, hogy a sorozat jól teljesített a 15-29-es, és a 18-49-es korosztályban egyaránt: előbbiben 15 ezer, utóbbiban pedig 22 ezer nézője volt. A fiatal nézői bázis gyakorlatilag az elejétől a végéig végignézte az első sorozatepizódot. A Holnap Tali első részének adatai szerint a Petőfi TV nézettsége megháromszorozódott a 18-49 korosztályban a sorozat ideje alatt, 4+ korosztályban pedig két és félszer többen nézték a Petőfi TV-t, mint ami átlagosnak mondható.
Kedden 21.05-től folytatódik a Holnap Tali a második résszel a Petőfi TV-n. A sorozat második évadának második része pedig az m5tv.hu/holnaptali címen lesz elérhető.