
Tovább tudja fokozni: Meghan Markle az " új Martha Stewartnak" képzeli magát!
Meghan Markle termékei magas árakon, jótékonysági kapcsolat nélkül kerülnek forgalomba.
Meghan Markle, aki korábban büszkén vallotta magát feministának, ma már inkább háziasszonyként és életmód-tanácsadóként jelenik meg a nyilvánosság előtt – állítják királyi szakértők. A Netflix-sorozatát és új életmárkáját, az As Ever-t elindítva Meghan újfajta imidzset épített, mely inkább a lekvárfőzésről, virágdekorációról és vendéglátásról szól, mint női jogvédelemről.

Meghan Markle újragondolva, azaz címkézett képmutatás jellemzi őt?
A „hercegnéből influencer” átalakulás nem véletlen. A Netflix-sorozata (With Love, Meghan) és az As Ever márka elindítása óta Meghan inkább tűnik egy kaliforniai lifestyle-gurunak, mint nőjogi aktivistának.
Meghan volt az, aki korábban kiakadt azon, hogy a nők csak a konyhába vannak száműzve – most meg boldogan pózol fakanállal a kezében
- jelentette ki Jack Royston, a Newsweek újságírója a Daily Mail információi szerint.
Nick Ede márkázási szakértő odáig ment, hogy „a modern Martha Stewartként” emlegeti Meghant, de ne tévedjünk, mivel ez nem a sarki boltos háziasszonyok világa, hanem a 100 dolláros mézek és kézzel szedett mentacsokrok birodalma.
A néhai Erzsébet királynő világosan megtiltotta Meghanéknak, hogy pénzért használják királyi címüket. De ez nem akadályozta meg a hercegnét abban, hogy a HRH (Ő Királyi Fensége) címmel ellátott kártyákat dugjon a celebeknek küldött ajándékkosarakba. Egyik ilyen kosárban szerepelt például a saját készítésű lekvárja is, amit egyébként nem Montecitóban, hanem egy illinoisi gyárban állítanak elő tömeggyártásban.
A botrányokkal tűzdelt életmódváltás közepette sokan úgy látják, hogy Meghan inkább vágyik reflektorfényre és pénzre, mint hogy valódi társadalmi ügyek mellé álljon.
Egyesek szerint Meghan ezzel visszaél a hercegi címekkel, míg mások szerint ez csupán identitáskeresés. Kritikusai, köztük Richard Fitzwilliams királyi szakértő, úgy látják, hogy Meghan csupán a felszínt kapargatja a feminizmus terén, míg Sophie, Edinburgh hercegnéje a világ veszélyeztetett régióiban végez valódi nővédelmi munkát.
A kérdés tehát nem az, hogy Meghan képes-e életmód-influenszerként érvényesülni, hanem hogy ezzel valóban elősegíti-e a női egyenjogúságot – vagy inkább csak a saját hírnevét építi.






