RETRO RÁDIÓ

Tovább tudja fokozni: Meghan Markle az " új Martha Stewartnak" képzeli magát!

Amy Mans
Szerző
Amy Mans
Létrehozva2025. 07. 12. 12:00

Meghan Markle termékei magas árakon, jótékonysági kapcsolat nélkül kerülnek forgalomba.

Meghan Markle, aki korábban büszkén vallotta magát feministának, ma már inkább háziasszonyként és életmód-tanácsadóként jelenik meg a nyilvánosság előtt – állítják királyi szakértők. A Netflix-sorozatát és új életmárkáját, az As Ever-t elindítva Meghan újfajta imidzset épített, mely inkább a lekvárfőzésről, virágdekorációról és vendéglátásról szól, mint női jogvédelemről.

alt=Újratervezte volna Meghan Markle a közéleti szerepét, hogy az jobban kiszolgálja az imázsát és üzleti érdekeit?
Újratervezte volna Meghan Markle a közéleti szerepét, hogy az jobban kiszolgálja az imázsát és üzleti érdekeit? / Fotó: Northfoto / hot magazin

Meghan Markle újragondolva, azaz címkézett képmutatás jellemzi őt?

A „hercegnéből influencer” átalakulás nem véletlen. A Netflix-sorozata (With Love, Meghan) és az As Ever márka elindítása óta Meghan inkább tűnik egy kaliforniai lifestyle-gurunak, mint nőjogi aktivistának. 

Meghan volt az, aki korábban kiakadt azon, hogy a nők csak a konyhába vannak száműzve – most meg boldogan pózol fakanállal a kezében

- jelentette ki Jack Royston, a Newsweek újságírója a Daily Mail információi szerint.

Nick Ede márkázási szakértő odáig ment, hogy „a modern Martha Stewartként” emlegeti Meghant, de ne tévedjünk, mivel ez nem a sarki boltos háziasszonyok világa, hanem a 100 dolláros mézek és kézzel szedett mentacsokrok birodalma.

A néhai Erzsébet királynő világosan megtiltotta Meghanéknak, hogy pénzért használják királyi címüket. De ez nem akadályozta meg a hercegnét abban, hogy a HRH (Ő Királyi Fensége) címmel ellátott kártyákat dugjon a celebeknek küldött ajándékkosarakba. Egyik ilyen kosárban szerepelt például a saját készítésű lekvárja is, amit egyébként nem Montecitóban, hanem egy illinoisi gyárban állítanak elő tömeggyártásban.

A botrányokkal tűzdelt életmódváltás közepette sokan úgy látják, hogy Meghan inkább vágyik reflektorfényre és pénzre, mint hogy valódi társadalmi ügyek mellé álljon.

Egyesek szerint Meghan ezzel visszaél a hercegi címekkel, míg mások szerint ez csupán identitáskeresés. Kritikusai, köztük Richard Fitzwilliams királyi szakértő, úgy látják, hogy Meghan csupán a felszínt kapargatja a feminizmus terén, míg Sophie, Edinburgh hercegnéje a világ veszélyeztetett régióiban végez valódi nővédelmi munkát.

A kérdés tehát nem az, hogy Meghan képes-e életmód-influenszerként érvényesülni, hanem hogy ezzel valóban elősegíti-e a női egyenjogúságot – vagy inkább csak a saját hírnevét építi.

 

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.