kulcsár edina
Már nehezen viseli ezt a sok támadást.
Meghan Markle állítólag elsírta magát, miután az új életmódmárkája, az American Riviera Orchard kemény kritikát kapott. A hercegné márciusban jelentette be új üzleti vállalkozását, és kezdetben homályos részleteket mondott csak ezzel kapcsolatban. Hamarosan azonban kiderült, hogy Meghan mit fog árulni: saját olaját, dióvaját, lekvárjait és befőttjeit.
Az új márka körüli felhajtás hamar elcsitult, és miután Meghan nem árult el több részletet arról, hogy az American Riviera Orchard mikor indul el, kénytelen volt felkészülni egy hatalmas akcióra, hogy javítsa imázsát az indulás előtt. A királyi szakértő és író, Tom Quinn azonban úgy véli, hogy Meghant teljesen lesújtotta az amerikai Riviera Orchard fogadtatása, különösen az új lekvárral kapcsolatos kritikák.
Meghan sírva fakadt, amikor megjelent a márka, és az új lekvárját széles körben kigúnyolták, mert drága és semmi különös nincs benne
- magyarázta.
Eljutott arra a pontra, hogy azt gondolja, hogy bármit is tesz, méltánytalanul kritizálják. Férjéhez hasonlóan ő is úgy érzi, hogy az emberek tisztességtelenek vele és nem érti, miért nem csodálják a munkáját.
A szakértő azt is állítja, hogy Meghan nem volt felkészülve az esetleges kritikára, amivel szembesülhet - írja a Mirror.