kulcsár edina
Az egykori szépségkirálynő szakítása az utóbbi napok egyik legnépszerűbb témája. A felek azonban még jól is jártak a botránnyal.
Hatalmas port kavart, hogy néhány nappal ezelőtt Kulcsár Edina és Szabó András Csuti bejelentette a válását. Majd nem sokkal később a szépségkirálynő derült égből villámcsapásként leleplezte új szerelmét.
Ami mindenki számára egyértelmű, az elmúlt napokban Kulcsár Edina és Csuti szakítása uralja a médiát. Az influenszerpáros magánéleti válsága pedig valójában sok pénzt hozhat a számukra. Ugyanis kivétel nélkül Edina, Csuti és még G.w.M követői is rövid idő alatt megsokszorozódtak.
A több követő értelemszerűen, több pénzt is jelenthet a hírességeknek, erről a Borsnak Zsóri Martin Influenszer-menedzser beszélt.
„Egy ilyen helyzet mind negatívan, mind pozitívan befolyásolhatja a résztvevők hírnevét. Megeshet, hogy mivel Edina karaktere ebből a szempontból egy negatív karakter, így elveszítheti követőtáborának egy részét, de valószínűbbnek tartom az ellenkezőjét. Mivel jelenleg intenzív a médiajelenlétük, ezért Edina, G.w.M. és Csuti is potenciálisan több pénzt kérhet a reklámkampányokért, promóciókért. Ez lehet akár kétszer, sőt háromszor nagyobb összeg a megnövekedett követőszám miatt” – nyilatkozta lapnak a szakértő.
A számok is alátámasztják a szakértő szavait. Amióta Edina megmutatta a világnak új kedvesét, a közösségi oldalán 7 ezerrel többen kedvelték, ezzel immáron 626 ezer követője lett, amivel megelőzte a hazai top 5 legtöbb követővel rendelkező Instagram-sztár ötödik helyezettjét, Hódi Pamelát, Vasvári Vivient, sőt még Majkát is, akinek 545 ezer rajongója van ezen az oldalon.
Csuti Instagram-oldala is felkapott, neki 9 ezerrel több követője lett, így immáron napról napra 243 ezren figyelik az életét. A nevető harmadik, G.w.M. profitált a legtöbbet az elmúlt egy hét alatt, neki ugyanis 23 ezer fővel gyarapodott a rajongói tábora.
Összegezve elmondható, hogy a botrány kirobbanása előtti időszakban még csökkent is az érdeklődés a sztárpár iránt, de az egyik legnagyobb internetes közösségimédia-elemző oldal (socialblade.com) adatai szerint a szerelmi háromszög minden tagja iránt óriási az érdeklődés a magánéleti botrány óta.