tóth gabi
Szabó András megelégelte, hogy alaptalanul vádolják őket azzal, hogy kisfiukat lájkszerzésre használják fel a közösségi médiában. Most tiszta vizet öntött a pohárba!
Az elmúlt napokban hatalmas port kavart az a rosszindulatú blogbejegyzés, amelynek szerzője minősíthetetlen módon fogalmazta meg a véleményét Kulcsár Edináról és férjéről, Szabó Andrásról. A Tibi atya nevezetű Facebook-oldal tényként közölte, hogy Edináék a gyermeküket reklámozásra használják fel.
A dolog odáig fajult, hogy a sztárpár kénytelen volt jogi útra terelni az ügyet, hogy véget vessenek a mocskolódásnak, de úgy tűnik, még ez sem bír akkora jelzésértékkel a blogbejegyzés szerzőjének, hogy abbahagyja a gyalázkodást. Ám nem csak Tibi atya fejtette ki a véleményét, Kapócs Zsóka is megszólalt a témában a közösségi oldalán, aki bár a cikk hangvételével egyáltalán nem ért egyet, azt kihangsúlyozta, hogy szerinte sok híresség beleesik abba a hibába, hogy a gyermekét reklámozáshoz használja.
„Álszentnek tartom azt, hogy valaki olyan nyilvánít negatív véleményt, aki viszont valóban reklámoz a gyermekével. Attól még, hogy nem mutatja az arcát, még ott van a fotón a szponzorált termékkel együtt! Nem gondoltam volna, hogy pont Zsóka lesz az, aki egyetért egy ilyen témában, azzal a prosztó szerzővel, aki a Tibi atya blogot írja. Azt hinné az ember, hogy édesanyaként, ráadásul amilyen nehézségeken átment, kiáll egy másik édesanyáért, aki épp várandós, és talán az egyik kivétel. Bár én nagyon sok kivételt tudnék mondani a celebvilágból” – kezdte a Ripost-nak Csuti, aki azt is elmagyarázta, mi a különbség, ha valaki megoszt egy fotót a gyermekéről, és ha valaki a gyermeke képével reklámoz szponzorált tartalmakat.
„Nem reklámozunk a gyermekünkkel, soha nem is tettük ezt! Szeretném, ha végre ezt megértenék azok az emberek is, akik minket támadnak ezzel kapcsolatban, ugyanis Medi egyetlen olyan fotón sem szerepel, ahol mi bármilyen terméket reklámozunk. Ezt már a születése előtt eldöntöttük Edinával, hogy ilyen formában nem szeretnénk szerepeltetni őt a közösségi médiában. Úgy gondolom az pedig nem bűn, ha a szülő büszke a gyermekére, és megoszt róla fotókat, ahogy ezt rengeteg édesanya és apa teszi” – szögezte le Csuti, akinek egyébiránt nagy rálátása van az influencer marketingre, hiszen pont ezzel foglalkozó cége van.
“A cégek jelentős százalékának teljesen mindegy, hogy egy-egy cuki kép mennyi lájkot kap, mint ahogy az is, hogy mekkora követőtábora van az illetőnek, egyetlen egy dolog számít: hogy mekkora elérései voltak az előző hirdetéseinek. Azt is halkan jegyezném meg, hogy elsőként üdvözöltük azt is, amikor a lájkok láthatósága megszűnt a szóban forgó platformokon”- tette hozzá.
Ha kíváncsi vagy a részletekre, keresd a Ripost napilap szombati számát az újságárusoknál!