ÉLETMÓDI

Ez a 7 szuperkaja berobbantja a férfierőt, eszelős a hatás

Hihetetlen, milyen sokat számít, mit eszik a férfiember: elég egy-két teljesen hétköznapi hozzávaló, hogy visszakapja őserejét. Ezúttal a téma igazi szakértője avat be a titkokba...
  • Szerző: jd

A hatalmas, kőkemény izmokért alaposan megdolgozik a férfi; a brutális edzéstervek és az izzadás a teremben azonban önmagában nem elég a sikerhez. A történelem legedzettebb pasijaként is emlegetett Rich Froning Jr megosztotta a Maxim magazinnal, hogy az izmok építéséhez milyen étrendet követ. És a menü egyáltalán nem tűnik önsanyargatónak, vagy korlátozónak, sőt: laktató, férfias ételek szerepelnek rajta. A crossfit bajnok azt is elmondta, hogy szerinte felesleges a kiporciózott diéta tartása edzés mellett; de ezt a hétféle ételt mindenképpen javasolja az izmosodni vágyó férfiaknak.

1. Marhasteak

A sült marhasszelet tele van minőségi proteinnel, és ráadásul igazán finom, férfias kaja. Ha valaki nincs odáig a marhahúsért, akkor ehet pulykát vagy csirkét is, de Rich szerint a marha az igazi.

2. Tojás

Nem csak a fehérjetartalom miatt ajánlja, hanem azért is, mert tele van vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Hatalmas kalóriabomba, ezért Rich azt javasolja, hogy csak mértékkel.

3. Zöldségek

A testépítés során távozó ásványi anyagok és vitaminok pótlására a leghatásosabbak a zöldségek, például a brokkoli, spenót, zeller. Ezen felül a rosttartalmuk is segíti a testépítéssel igénybe vett férfiszervezetet.

4. Édesburgonya

Rich a kőkemény edzések után imádja ezt a szénhidrátforrást, mert nem veszi igénybe túlságosan az emésztőrendszert, mégis segít a testnek az izomépítésben.

5. Hal

Akkor szokta fogyasztani, ha szeretne pár kilótól megszabadulni: kevésbé hizlal, mint a steak, de rengeteg tápanyag van benne.

6. Fehérjepótlás

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

richfroning (@richfroning) által megosztott bejegyzés,

A kemény edzés mellett elengedhetetlennek tartja a fehérjeporok használatát, hiszen ezek segítenek, hogy végig tudja nyomni a brutális meneteket a teremben. Főleg, ha a szokásosnál hosszabb edzést tart.

7. Mogyoróvaj

A mogyoróban hihetetlen mennyiségben találhatók egészséges zsírok, és a nagy izomtömegnek szüksége van a benne található kalóriára is. Nem mellesleg finom a mogyoróvaj finom is...