RETRO RÁDIÓ

Imádják a magyar divattervező ruháit a hollywoodi világsztárok

Imádják a magyar divattervező ruháit a hollywoodi világsztárok
D.K.
Szerző
D.K.
Létrehozva2021. 08. 26. 13:50

A Nanushka lassan egész Hollywoodot meghódítja, újabb világsztárok csatlakoztak a magyar divatmárkához. Az idei nyáron Margot Robbie, Billie Eillish és Emily Blunt is a Sándor Szandra által tervezett legújabb Nanushka kollekció darabjaiban tündökölt.

 

Fotó: Ripost

Tovább folytatja hódítását Sándor Szandra és divatmárkája, a Nanushka. A magyar divattervező ruháit már olyan világhírű sztárok viselték, mint például Kate Hudson, Jennifer Lawrence vagy Alicia Keys. Az idei nyáron azonban újabb szupersztárok bújtak Nanushka ruhába, amit a nagyközönségnek is megmutattak.

Az extravagáns énekesnő, Billie Eillish elegáns krémszínű szettet választott a BBC-nek adott interjújához.

Billie Eillish a BBC-nek adott interjúja során választott a márka 2021-es tavaszi-nyári kollekciójából. A tehetséges énekesnő a Pale Blue színű Nanushka Marus darabot hordta a Flamingo Estate birtokán. Azonban nem csak az énekesnő, két amerikai színésznő is szívesen választotta a magyar divatmárkát.

A 38éves amerikai színésznő Emily Blunt (balra) az öltözködésében a kényelemre esküszik, mint mondta, nagyon boldog volt, hogy rátalált a a magyar márkára

Emily Blunt a Dzsungeltúra sajtóeseményén New York-ban mutatta meg a Nanushka 2021es őszi-téli kollekciójának Danya darabját egy Melody darabbal kombinálva, míg a Leonardo DiCaprio mellett világhírűvé váló gyönyörű Margot Robbie szintén a 21-es év őszi-téli kollekciójának Priya és Zoey darabjait választotta a nyáron.

Margot Robbie szerint letisztultságban verhetetlen a magyar divatmárka

 

A Financial Times is felfigyelt a magyar divatmárkára

A tizenöt éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott a Nanushka márkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 500-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát a világon 50 országban és a 2016-os 335 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6mrd Ft árbevételt és 300M Ft pozitív EBITDA eredményt, míg 2020-ban – a koronavírus okozta világgazdasági helyzet ellenére – már 7 milliárd forint árbevételt ért el. A Nanushka a Financial Times leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listájának 68. helyén áll.

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.