Bő egymillióval van több szavazója a Fidesznek, mint a Tisza pártnak

POLITIK
Létrehozva: 2021.08.26.

Imádják a magyar divattervező ruháit a hollywoodi világsztárok

A Nanushka lassan egész Hollywoodot meghódítja, újabb világsztárok csatlakoztak a magyar divatmárkához. Az idei nyáron Margot Robbie, Billie Eillish és Emily Blunt is a Sándor Szandra által tervezett legújabb Nanushka kollekció darabjaiban tündökölt.

 

Fotó: Ripost

Tovább folytatja hódítását Sándor Szandra és divatmárkája, a Nanushka. A magyar divattervező ruháit már olyan világhírű sztárok viselték, mint például Kate Hudson, Jennifer Lawrence vagy Alicia Keys. Az idei nyáron azonban újabb szupersztárok bújtak Nanushka ruhába, amit a nagyközönségnek is megmutattak.

Az extravagáns énekesnő, Billie Eillish elegáns krémszínű szettet választott a BBC-nek adott interjújához.

Billie Eillish a BBC-nek adott interjúja során választott a márka 2021-es tavaszi-nyári kollekciójából. A tehetséges énekesnő a Pale Blue színű Nanushka Marus darabot hordta a Flamingo Estate birtokán. Azonban nem csak az énekesnő, két amerikai színésznő is szívesen választotta a magyar divatmárkát.

A 38éves amerikai színésznő Emily Blunt (balra) az öltözködésében a kényelemre esküszik, mint mondta, nagyon boldog volt, hogy rátalált a a magyar márkára

Emily Blunt a Dzsungeltúra sajtóeseményén New York-ban mutatta meg a Nanushka 2021es őszi-téli kollekciójának Danya darabját egy Melody darabbal kombinálva, míg a Leonardo DiCaprio mellett világhírűvé váló gyönyörű Margot Robbie szintén a 21-es év őszi-téli kollekciójának Priya és Zoey darabjait választotta a nyáron.

Margot Robbie szerint letisztultságban verhetetlen a magyar divatmárka

 

A Financial Times is felfigyelt a magyar divatmárkára

A tizenöt éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott a Nanushka márkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 500-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát a világon 50 országban és a 2016-os 335 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6mrd Ft árbevételt és 300M Ft pozitív EBITDA eredményt, míg 2020-ban – a koronavírus okozta világgazdasági helyzet ellenére – már 7 milliárd forint árbevételt ért el. A Nanushka a Financial Times leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listájának 68. helyén áll.

 

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek