tóth gabi
A Volkswagen a Svéd Síszövetség első számú szponzora, amit egy szellemesen játékkal kíván a világ tudtára adni a német autógyártó vállalat.
Az év eddigi legjobb marketingfogását a Volkswagen hozta össze „No Show Room” néven! A nemrég meghirdetett akció keretein belül a cég munkatársai egy üvegkalitkába zárva elrejtettek a VW Passat legújabb kiadásának egy példányát valahol a svéd vadonban, és aki elsőként találja meg a kocsit, az haza is viheti. A négykerekű kincset azonban csak síelve lehet megközelíteni, ezért az autóhoz eljutni nem lesz sétagalopp! A német márka helyi képviselete persze ad némi segítséget a vállalkozó szellemű kalandoroknak: január 21-ig elhintenek pár információt a cég közösségi oldalán a kocsi hollétéről.
A szellemes reklámfogás szerint a cég munkatársai olyan helyre dugták el a kocsit, ahol az év ezen szakaszában mindent nagy hó borít. Pont ezért egy full extrás, összkerékhajtású és megemelt Passat várja az új gazdáját, hogy az extrém körülmények ellenére is haza lehessen furikázni a verdával.