Létrehozva: 2019.11.09.

Vastapssal jutalmazták a sztárok Nanushka 2020-as kollekcióját

Bemutatták a világhírű magyar divattervező, Sándor Szandra, azaz Nanushka 2020-as tavaszi-nyári ruhakollekcióját. A nívós eseményre a hazai celebvilág krémje, influencerek, vloggerek és stylistok is kíváncsiak voltak.

A Budapest Central European Fashion Week várva várt eseménye volt a 37 éves magyar tervező, Nanushka divatbemutatója. A Bálna Budapest egyik pillanatról a másikra telt meg szombat délelőtt, mindenki Sándor Szandra 2020-as tavaszi-nyári modelljeire volt kíváncsi. A mesefilmekből inspirálódó művész ezúttal a letisztult vonalakat és a földszíneket részesítette előnyben.

Fotó: Végh István

A nézőtéren ott ült többek között Epres Panni, Lakatos Márk, Mádai Vivien, Ónodi Eszter, Tenki Réka, Schiffer Miklós, Szalay Bence, Kárpáti Rebeka, Vasvári Vivien, Pataki Ági és Simon Kornél is.

Fotó: Végh István

Az egyórás divatbemutatót s a Nanushka márka alapítóját és kreatív igazgatóját a nézők, mint mindig, ezúttal is vastapssal jutalmazták. Mádai Vivien pedig már alig várja, hogy a magáénak tudhassa az új kollekció valamennyi darabját.

Fotó: Végh István

„Mindig lenyűgöz Nanushka munkássága. Nem volt kérdés, hogy ezúttal is részt veszek az eseményen, ami minden képzeletemet felülmúlta. Alig várom, hogy szemezgethessek a legújabb kollekcióból, s újabb Nanushka-darabokkal bővüljön a ruhatáram” – mondta a Borsnak mosolyogva a csinos műsorvezető.

Fotó: Végh István

 

Világsztárok hordják a kreációit

Nanushka meghódította Hollywood vörös szőnyeges sztárjait, akik előszeretettel viselik a legelismertebb eseményeken is Sándor Szandra ruháit. Selena Gomez, a Szürke ötven árnyalatának szexi színésznője, Dakota Johnson, Taylor Swift, Miranda Kerr szupermodell, Charlize Theron – csak pár név, akiknek gardróbjában ott lóg egy-egy Nanushka modell. A divatmárka már a New York-i nők számára is elérhető, ugyanis a magyar tervező nemrég nyitotta meg saját üzletét az amerikai kontinens második legnagyobb városában. Jövőre pedig Londonban tervezi egy újabb bolt kialakítását.

 

Fotó: Végh István

 

Fotó: Végh István

 

Fotó: Végh István

A GB & PARTNERS SEGÍTETT

A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, és a 2016-os 335 millió és a 2017-es 766 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2,6 milliárd forint árbevételt és 300 millió forint pozitív EBIDTA (adózás előtti) eredményt ért el. A növekedés dinamikáját mutatja, hogy 2019 első félévében a társaság árbevétele 2,845 milliárd forint volt 270 millió forint EBITDA mellett, ezek alapján várhatóan a Nanushka 2019-ben megduplázza a 2018-as év árbevételét, és meghaladja majd az 5 milliárd forintot.

 

Fotó: Végh István

 

Fotó: Végh István

 

Fotó: Végh István

 

Fotó: Végh István

 

Fotó: Végh István

 

Fotó: Végh István

 

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek