kulcsár edina
Menõ hütte partyval ünnepelte a magyar márka a Dorko Ultratown névre keresztelt sneakerboot kollekciójának sikerét, hiszen elõször a Dorko történetében a Playersroom téli világmárkás cipõi között #1 eladásszámú a Dorko Ultratown.
Más nagy brandek cipőinél 3-4% a minőségproblémás cipők aránya, a Dorko Ultratown esetében eddig szinte 0%. Ez nagy büszkeség egy fiatal magyar márka számára, és ha ünneplésről van szó, akkor a Dorko bizony megadja módját –
a nem mindennapi helyszín és program mindig garantált a kiváltságos meghívottaknak.
Ez most, november 27-én sem volt másképp, hiszen
a márka ismét nagy dobással készült kollekcióbemutatóján.
Budapest legmenőbb arcait ezúttal hóesés, fűtött igluk, akusztikus koncert, forralt bor és extra meglepetések is várták –
ráadásul, mindez Budapest felett!
Az Ultratown bemutatóját igen nagy érdeklődés követte – számos hazai előadó, sportoló, zenész és művész is részt vett az eseményen. Ez azonban nem meglepő, hiszen az új fejlesztésű cipő a szezon egyik legnagyobb dobása. A városi lépők új generációját képviselő Ultratown egyesíti a magyar designt és strapabíró konstrukciót, amit a szervezők egy bemutató keretein belül is megmutattak: a modellek nemcsak a fűtött hüttében vonultak végig az Ultratown cipőkben, hanem a havas teraszon is körbesétáltak a kivilágított igluk között.
Az új termék bemutatóját egy extrém break bemutató és Szakács Gergő akusztikus koncertje zárta.
Beszélgettünk a Dorkóról Gergővel is:
Nagyon kedvelem a Dorkót, nagyra értékelem, hogy meglátják a hazai tehetségeket, és sokat tesznek a magyar feltörekvő zenekarok támogatásáért. Egyik kedvenc cipőm is Dorko, szerintem magyar márkaként megállja a helyét más nagy cipőmárkák mellett is.
Az Ultratown cipők már országszerte kaphatók a Dorko üzletekben, illetve a www.dorko.hu weboldalon.