Létrehozva: 2018.01.24.

Ezek lettek a legütősebb tervek a Zewa Designer Pályázatán

Sajtótájékoztatóval egybekötött kiállításon hirdette ki és köszöntötte Designer Pályázatának nyerteseit a Zewa. A Budapesti Mûszaki és Gazdaságtudományi Egyetem hallgatóinak 17 pályamûve közül nem csak a szakmai zsûri választotta ki kedvencét, hanem a fogyasztóknak is lehetõségük nyílt voksolni arra az alkotásra, amelyet legszívesebben elfogadnának otthonukban. A zsûri döntése alapján a Designer Pályázat nyertese Levkovets Yevgeniy lett, a közönségdíjat pedig több mint 6 000 szavazattal Rudokasz Bianka vehette át.

Szerző Kiss Annamária

A Zewa márka számára évtizedek óta fontos az innováció, az újító szemlélet, ezért is hívta életre Designer Pályázatát, amely által a száraz és nedves toalettpapír együttes tárolására kíván megoldást nyújtani. A pályázatot a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gép- és Terméktervezés Tanszék harmadéves diákjai között hirdette meg a vállalat, az integrált terméktervezési gyakorlat tantárgy részeként. 

A tehetséges pályázók egy előre meghatározott szempontrendszer szerint dolgoztak: figyelembe kellett venniük, hogy a terv megvalósítható és higiénikusan tárolható legyen, emellett pedig praktikus, esztétikus és könnyen újratölthető eszközök szülessenek a tervezőasztalon. A szakemberekből álló zsűri - Farkas Vilmos, a Publicis One kreatív igazgatója, Hadnagy Tímea enteriőr tervező, Hegedűs Eszter, az Essity brand managere, Hosszú Gergő, Magyar Design Díj zsűrijének tagja, a CoandCo Designcommunication Kft. tulajdonosa és Varga András, a BME Gép- és Terméktervezés Tanszék mesteroktatója - a szemeszter során végig követte és szakmailag segítette a hallgatókat. A zsűri döntése alapján a Zewa Designer Pályázat nyertese Levkovets Yevgeniy lett, akinek a műve a megadott szempontoknak leginkább megfelelt. 

Ráadásul a zsűri mellett a fogyasztóknak is lehetőségük nyílt arra, hogy voksukkal támogassák a számukra legkedvesebb alkotást. A www.zewaprojekt.hu oldalra összesen több mint 50 000 szavazat érkezett, amelyből 6 000-nél is több kattintás Rudokasz Bianka modelljén landolt, mellyel ő lett a Zewa Designer Pályázat közönségdíjasa.

Amellett, hogy segítsünk megtalálni a nedves toalettpapírok végleges helyét a fogyasztók fürdőszobájában, céljaink között szerepelt az is, hogy támogassuk a jövő tehetségeit, akik a verseny keretein belül éles helyzetben mérhették össze tudásukat és kreativitásukat. Az eredményhirdetéssel a projekt életében új fejezetet nyitottunk: szeretnénk, ha ezek a tervek már nem csak a tervezőasztalon léteznének, hanem valódi, használható megoldásként jelennének meg otthonainkban, ennek érdekében megkezdtük a tárgyalásokat a gyártásról.” – foglalta össze Hegedűs Eszter, a Zewa brand managere.

A Zewa márka évtizedek óta gondoskodik otthonunk minőségi és egyben igényes higiéniai papíreszközeiről. A száraz és a nedves toalettpapír együttes használatára eddig még nem létezett tökéletes megoldás, a BME hallgatóinak köszönhetően azonban most sikerült megalkotni a tökéletes tárolót, melyet remélhetőleg a fogyasztók is viszontláthatnak hamarosan.  

A Zewa-ról A prémium minőségű, legfejlettebb papír-ipari technológiákat alkalmazó piacvezető márka alapjait a 19. század utolsó évtizedében fektették le. A Zewa névadójának a dél-németországi Zellstoff-Fabrik Waldhof gyárnak a futószalagjáról kerültek le az első Zewa termékek, melyek Magyarországon 1993 óta vásárolhatók meg. Azóta a Zewa márkanév fogalom lett, és piacvezetővé vált a toalettpapírok, papír zsebkendők és háztartási papírtörlők szegmenseiben (Nielsen YTD December 2017, Mo., értékben), valamint a szalvéta piacon is jelen van. A Zewa termékeit a svéd Essity (korábban SCA) cég gyártja és forgalmazza 1995 óta. További információ: www.zewa.hu

Az Essity-ről Az Essity (korábban SCA), a világ egyik vezető higiéniai vállalata. A stockholmi központtal rendelkező vállalat közel 150 országban végez kereskedelmi tevékenységet 48 000 alkalmazottal, és számos ismert világmárka, mint például a TENA, a Zewa, a Libresse és a Libero tulajdonosa. Az Essity legfőbb célja az egészséges életmód támogatása higiéniai és egészségügyi megoldásai révén. A cég közel 48 000 alkalmazottal rendelkezik, és az eladásai 2016-ban elérték a 101 milliárd svéd koronát (10,5 milliárd eurót). 

 

Szerző Kiss Annamária

Ez is érdekelhet

origo.hu

Nagy a baj az ukránokkal Lengyelországban

origo.hu

Tört-zúzott a magából teljesen kifordult Britney Spears

borsonline.hu

Az unokatestvérem nem hívott meg az esküvőjére - bosszúból 700 ezer forintot számláztam ki neki

hirtv.hu

Pentagon-tanácsadó: elkerülhetetlen az ukránok veresége, ezután pedig a szomszédokhoz csatolhatnak területeket

ripost.hu

Íme egy fontos szabály, ami rengeteg nyugdíjast érint

mandiner.hu

Tűpontosan mutatott rá a történész, hogy mi is a gond Európában

origo.hu

Meghan Markle súlyos dolgot tett III. Károly királlyal

mindmegette.hu

Mindent kirántunk! 7 isteni rántott hús és zöldség

she.life.hu

A hajszolt életvitel nem lehet kifogás, vedd komolyan a vashiányt (hirdetés)

videa.hu

Alu paratha, a burgonyával töltött boldogságlepény -receptvideó ( hirdetés)

origo.hu

A világ legjobb csapata újra Budapesten (hirdetés)

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

ÉLETMÓDI

Itt a legújabb, őrült szépségtrend: popsikrémet az arcra a sima bőrért!

ÉLETMÓDI

Locsolkodás szárazon: az alkoholallergia jelei

ÉLETMÓDI

Megöntözlek rózsavízzel, hogy ne hervadozzál!- Hollywoodi sztárok saját kölnivel

ÉLETMÓDI

Csak a legokosabbak tudják 32 másodperc alatt megoldani a húsvéti képrejtvényt

ÉLETMÓDI

360 millióért duplex lakása is lehet, és 135 négyzetméteres terasza a belvárosban!

ÉLETMÓDI

Megszállottan szerelmes vagy a párodba? Lehet, Bovaryné-szindrómád van

ÉLETMÓDI

Így erősítsd meg otthon a gátizmaidat! Nem csak nőknek!

ÉLETMÓDI

Nem tudsz dönteni az indukciós és a kerámia főzőlap között? Segítünk, melyiket válaszd!