tóth gabi
Valószínûleg ez lesz az új õrület.
Újabb őrület érkezett meg az öreg kontinensre...
A jelek szerint nincs menekvés, a Snap Inc. vállalat Európában is piacra dobta legújabb termékét, amelyért a tengerentúlon már sorba is állnak az emberek. A leginkább ezúttal is a trendi fiatalok vannak veszélyben, ők simán képesek a szüleik pénzéből 130 dollárt, azaz közel ötvenezer forintot feláldozni erre a kütyüre.
Londonban, Párizsban, Berlinben, Barcelonában, és Velencében az úgynevezett Snapbot automatákból lehet megvásárolni a Spectacles-t, ami a Snapchat napszemüvege.
De a helyzet nem ilyen egyszerű: gyakorlatilag egy gombnyomással videókat rögzíthetünk vele, és azt ugyanilyen egyszerűen fel is tölthetjük a közösségi oldalunkra.
A szemcsi tíz másodperces videókat készít, ráadásul arra is képes, hogy a beszélgetőpartnerünk a mi szemüvegünkön keresztül lássa a világot - azaz megoszthatjuk bárkivel, amit épp látunk.
Naponta több mint 50 millió ember használja a Snapchatet Európában, a cég felmérései szerint több, mint fél órát.