RETRO RÁDIÓ

Újabb vérlázító titok: Sokkoló, ami kiderült a veronai tragédiáról

Újabb vérlázító titok: Sokkoló, ami kiderült a veronai tragédiáról
RIPOST
Szerző
RIPOST
Létrehozva2017. 10. 18. 07:35

Mint arról tegnap beszámoltunk, az elhunytak hozzátartozói bizonyító erejû fotókkal igazolták, hogy illegális póttankkal közlekedett a busz, amiben sokan a felcsapó lángok miatt lelték halálukat.

Kiderült, mennyit spórolhatott a Veronánál balesetet szenvedett busz üzemeltetője azzal, hogy illegálisan póttankot szerelt a buszba, miközben ez lényegesen befolyásolhatta, hányan haltak meg a tragédiában.

Nemcsak az ügyvezető felelős, hanem az összes szerelő, aki bármilyen módon részt vett az átalakításban, vagy tudott arról

– nyilatkozta a %RIPOST%-nak Krizsány László, a balesetben elhunyt Flóra édesapja, aki iratokkal tudja bizonyítani állításait.

Kiszámoltuk: ennyit spóroltak a póttankkal

A Verona közelében január 17-én balesetet szenvedett busz egy Setra S317 GT-HD típus, a jármű eredetileg két, összesen 480 literes tankkal volt felszerelve. Ehhez építettek egy 370 literes tartályt, így a buszba 850 liter gázolajat lehetett tankolni. Ez a típus 25 litert fogyaszt 100 kilométeren, a januári sítábor francia helyszíne és Budapest között a távolság oda-vissza 2500 kilométer. A gyári Setra teli tankkal 1900 kilométert fut, így meg kellett volna állnia tankolni hazafelé külföldön. A póttartállyal viszont egy hazai tankolással megtehette volna az oda-vissza utat. Ha kiszámoljuk az árkülönbözetet,

a cég 10-15 ezer forintot spórolt az illegális póttartállyal.

Tizenheten haltak meg, így egy ember élete alig ezer forintnyi spórolást ért!

A veronai tragédia további részleteiről a %RIPOST% napilap szerdai számában számolunk be!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.