tóth gabi
Őszintén beszélt a korábbi eladó.
A Tesco munkatársai éjjel-nappal azon dolgoznak, hogy meg tudjuk vásárolni a szükséges termékeket. Az árufeltöltésen és a kasszázáson túl a munka fő része azonban a vevőkkel való foglalkozás. A Mirror azt írja, a szupermarket egyik korábbi, brit alkalmazottja – miután éveket dolgozott az egyik üzletben – lerántotta a leplet pár dolgokról, amelyeket valamennyi eladó szívesen elmondana a vásárlóknak, de nem lehet.
A korábbi dolgozó elmondta, amikor reggel 7-kor nyitnak, az pontosan reggel 7-et jelent. Sajnálja, ha esik az eső vagy hideg van, de ha dühös arccal néznek rájuk az ajtó előtt várakozó vásárlók, az nem fogja felgyorsítani a folyamatot.
Arra kér minden vásárlót, hogy érezze hízelgőnek, ha arra kérik, hogy bizonyítsa be, elég idős ahhoz, hogy megvegyen egy üveg alkoholt. A korábbi alkalmazott állítja, nem szórakozásból csinálják.
Az eladóknak rendkívül kellemetlen, amikor egy vevő nekik panaszkodik azért, hogy már nem adják ingyen a szatyrokat a vásárláshoz.
A korábbi dolgozó elmondta azt is, ha türelmetlenül néz rájuk egy vásárló, az nem könnyíti meg az életüket. Állítja, a villogó piros fény miatt pontosan tisztában vannak azzal, hogy szükség van a segítségükre, de egyszerűen nem tudnak többfelé szakadni.
Még azt is elárulta, ők is pontosan tudják, hogy a tescós polár pulóverek nem a legdivatosabb ruhadarabok, de higgyük el nekik, hogy elképesztően melegek a hideg téli hónapokban.