kulcsár edina
Kivételes rekordokat döntögetnek az év legforróbb napjaiban a magyar férfiak. Most minden nõ boldog lehet. Vagy mégsem?
A Nielsen piackutató cég felméréséből kiderül: ebben a két hónapban 15-20 százalékkal többet költenek védekezésre a magyarok, mint az év többi hónapjában.
A magyar fogyasztók az elmúlt egy évben összesen 3,5 milliárd forintért több mint 20 millió óvszert vásároltak. Ez darabra 5 százalékkal, forgalomban mérve 6 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Egyébként februárban is megfigyelhető egy kisebb kiugrás a piacon, de hogy miért, az a Nielsen felméréséből nem derül ki – írja az Index.
A színes, vagy éppen ízesített óvszereket nem igazán szeretik magyarok, a síkosított viszont annyira népszerű, hogy 100 eladott óvszerből 90 ilyen. Sláger még a nagy kiszerelés, egyre inkább az ilyen dobozok fogynak.