tóth gabi
Brian Chesky elmesélte az eddigi legbizarrabb Airbnb ügyfélpanaszt.
Az Airbnb egy 2008-ban alapított népszerű online piactér, amin magánemberek adhatják ki szállásaikat rövidebb időszakra, jellemzően hosszú hétvégére vagy egy hétre. A hangulatos apartmanoktól a pazar villákig bármi megtalálható a platformon, még a kísértetházak is. Brian Chesky, az Airbnb vezérigazgatója és társalapítója megosztotta az eddigi legbizarrabb ügyfélpanaszát az egyik ilyen kísértetházzal kapcsolatban, amit egy feldúlt vendégtől kaptak.
Minden nap több millió ügyfélhívást kapunk a legfurcsább történetekkel. Egy nap felhív minket egy vevő, és azt mondja, hogy teljes visszatérítést akar. Megkérdeztük, hogy "miért?", mire azt válaszolta, hogy van egy kísértet a házban. Oké - mondtuk - fel kell hívnunk a tulajt és kivizsgálnunk az ügyet. A tulajnak elég lett volna letagadnia az egészet, mert nincs fényképes bizonyíték a szellem létezésére. De, sajnos, a tulaj megerősítette a szellem létezését és azt állította, hogy Stanley egy barátságos szellem és a szállás leírásában is szerepel
Amikor ellenőrizték a szállás leírását tényleg megtalálták Stanley-t benne. A cég ezután visszahívta a vendéget, és emlékeztette, hogy az ingatlan lefoglalása előtt tudniuk kellett Stanley létezéséről. Meglepetésükre a vendégek azt felelték:
Igen, tudtunk Stanley-ről, ezért foglaltuk le ezt a szállást, de Stanley egész éjjel zaklatott minket
– idézte Chesky, hozzátéve, hogy az ilyen esetekre nem lehet jól bevált forgatókönyvvel felkészülni.