Létrehozva: 2019.02.08.

Kiverte a biztosítékot a neten a vaginakóla, azonnali vizsgálat indult

Minden óvintézkedés ellenére meghökkentõen obszcén kifejezés került a Coca-Cola dobozára. Vállalati szinten indult meg a nyomozás.

Szerző Gaál József

A Coca-Cola még 2014-ben indította útjára az úgynevezett "Ossz meg egy kólát" nevű kampányát. A marketingfogás lényege, hogy a legkülönfélébb keresztneveket nyomtatják rá a kólás dobozokra, hogy mindenki találjon magának névre szóló üdítőt. A programot számtalan országban megfuttatta már a multi, ami kivétel nélkül mindenhol hatalmas sikert hozott, az eladások szó szerint kilőttek.

A Coca-Cola a névre szóló kampányát legutóbb a Dél-afrikai Köztársaságban indította el, ahol egy apró csavart is belevittek a történetbe. Az üdítőket gyártó óriásvállalat országszerte olyan standokat állított fel nagy rendezvényeken, ahol egy kis összeg ellenében bárki készíttethet magának névre szóló üdítőt. Tehát pár másodperc alatt rányomtatják az ember nevét a konzervekre.

A cég természetesen számított, és fel is készült a trollokra, akik csak kéretlen vagy obszcén szavakat akarnak a dobozokra nyomtatni. A pusztító alpáriság megelőzése érdekében pedig össze is állítottak a vállalatnál egy terjedelmes listát azokról a kifejezésekről, melyek semmilyen körülmények között sem kerülhetnek rá a márkajelzéssel ellátott dobozokra - írja a Business Insider.

Sajnos minden óvintézkedés ellenére is sikerült valakinek összehoznia egy "Xitombo" feliratos dobozt, ami helyi nyelven egy szlenges kifejezés és lényegében annyit jelent: punci.

A 'vaginakóláról' készült képek természetesen vírusként terjedtek el az interneten. Az emberek egyik fele jót szórakozott a fotókon, ám sokan inkább felháborítónak és szexistának minősítették az egész balhét.

A hír természetesen a Coca-Colához is eljutott, ahol azonnal belső vizsgálatot rendeltek el az obszcén feliratos üdítő miatt.

"Nem tudjuk, hogy mehetett át ez a szó a szigorú szűrővizsgálatunkon. Egyelőre tart a nyomozás, hogy kiderítsük, mi történt valójában."

- fogalmazott Camilla Osborne a Coca-Cola helyi szóvivője, aki bocsánatot kért mindazoktól, akiket megsértett a vaginakóla, valamint megígérte, hogy a bűnösöket felelősségre vonják.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek