tóth gabi
Egy internetes kereskedelemmel foglalkozó cég nagy felháborodást keltett azzal a reklámmal, amellyel a plus size nõknek készült harisnyákat reklámozták. De vajon miért?
A nagy méretű harisnyákat reklámozó fotókon vékony modellek bújtak bele a nagy harisnyákba – egyikük az orráig húzta fel a harisnyát, a másik pedig a nagy méretű darab egyik szárába bújt bele.
A közösségi médiában hihetetlen felháborodást keltett a hirdetés. Többen szóvá tették, hogy ez így egyáltalán nem enyhít a női testtel kapcsolatos irreális elvárásokon, ráadásul megszégyeníti a nagyobb méretet hordó hölgyeket. „Örülök, hogy azon kell töprengenem, hány vékony nő férne bele a ruhámba” - írta egy felháborodott kommentelő a Twitteren.
Néhányan azt is felfedezték, hogy ezeket a fényképeket eredetileg nem is erre a célra készítették, hanem egy szuper-elasztikus harisnyamárka termékeiről akarták velük megmutatni, milyen rugalmasak és elszakíthatatlanok. A cég azonban kifejezetten plus size harisnyák reklámozására használta őket. A cég nem igazán bánja a tettét, azzal védekezik, hogy a náluk forgalmazott árucikkek a világ minden tájáról érkeznek, a termékekkel kapcsolatos bővebb információért a gyártót kell keresni.