Létrehozva: 2015.06.25.

A NASA titkolja, de kiszivárgott: élet nyomaira bukkantak a Marson

Nem vagyunk egyedül a világegyetemben? Az UFO-vadászok szerint nem. A NASA kutatása megdöbbentõ, piramisokra bukkantak a Marson. Elképesztõ képeket mutatunk!

Az ember szeretné hinni, hogy nincs egyedül az univerzumban. Ezért évszázadok óta kutatja az élet nyomait a Nap körül keringő bolygók között. Eddig azt állították a Marsról, hogy éghajlata és a víz hiánya miatt nem alakulhatott ki élet a felszínén!

Megvan a bizonyíték?

Most azonban

amerikai UFO-kutatók egy tökéletes piramist találtak a Mars felszínén.

Ez az építmény tökéletes másolata a mi egyiptomi piramisainknak. A vörös bolygón talált építmény azonban akkora csak, mint egy autó.

A kutatók úgy sejtik, ennek az az oka, hogy ez csak a hatalmas méretű piramis csúcsa, ami a több évezredes viharok miatt eltemetődött a homok alatt.

Képeket készített az űrszonda!

A Curiosity Rover marsjáró 20-30 másodpercenként készített felvételt a bolygó felszínéről, amin tökéletesen látszik, hogy

nagy valószínűséggel emberi kéz által alkotott építményről van szó.

Tehát valószínűsíthető, hogy nem fény és az árnyékok játéka a jelenség.

A NASA azonban titkolja a felfedezést. Nem hajlandó együttműködni a tudósokkal. A szonda által készített képek nagyítását sem engedélyezi. A kutatók ezt az elutasítást is pozitív magatartásnak érzik, hiszen ezzel megerősítik az állításukat, miszerint élet nyomaira bukkantak.

A felfedezésről megoszlanak a vélemények. Akadnak, akik összeesküvés elméletnek gondolják a történteket. Szerintük ma élő kutatók építették a piramist a Marsra, hogy félelmet keltsenek az emberek között.

A pártoló tábor szerint azonban biztos, hogy a Marson élő lények építették a földi piramisokat is, ezzel azonban az egész történelmünket újra kellene értelmeznünk.

Mindenki maga dönti el, melyik táborhoz tartozik.

Íme, néhány elgondolkodtató képsor! Szkeptikusoknak és fanatikusoknak egyaránt ajánljuk!