DIÉTA

Ne csüg­gedj, télen sem le­he­tet­len a fo­gyás!

Már be­le­tö­rőd­tél, hogy télen min­dig fel­szedsz két-három kilót? Ag­go­da­lomra semmi ok! Ha pár do­logra oda­fi­gyelsz, a ta­vaszt már csúcs­for­má­ban kezd­he­ted.
címkék:

A citromos víz a barátod

Kezdd a napot egy nagy pohár citromos vízzel: hidratál, feltölt vitaminokkal, és fogyaszt is. Idd meg azonnal, ahogy felkeltél.

Fotó. Pinterest
Fotó. Pinterest
Fotó: Pinterest
Állj ellen a kísértésnek!

Tudjuk, hogy a hidegben mindenki a laktatóbb ételekre vágyik, de ha lehet, legalább az édes hangulatjavításról tegyél le. Inkább tanuld meg egy pár egészséges, cukormentes édesség receptjét!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Ne koplalj

A koplalás ugyanolyan nagy hiba, mint a túlevés: ha egész nap csak csipegetsz, az lelassítja az anyagcserédet, és amikor végre rendes ételhez jutsz, a tested kétszeres erővel hasznosítja majd. Inkább egyél rendszeresen, egészséges ételeket.

Fotó. Pinterest
Fotó. Pinterest
Fotó: Pinterest
Válassz egészségesebb hozzávalókat

Alakítsd át a recepteket úgy, hogy a hizlaló hozzávalókat egészségesebbekre cseréled. Így a hízás veszélye nélkül eheted a kedvenc ételeidet.

Főzz dupla adagot

Ha a munkahelyi étkezde valóságos alakcsapda, vigyél magaddal egészséges ebédet. A legegyszerűbben úgy készítheted el, hogy a vacsorádból dupla adagot főzöl, és másnap magaddal viszed. Ha nem akarod kétszer ugyanazt enni, fagyaszd le az extra adagot, és egy másik napon legyen ez az ebéded.

Figyelj az órára

Nem ritka, hogy a téli bulik hajnalig tartanak – ilyenkor a legjobb, ha kitűzöl egy időpontot, ameddig ehetsz, és utána már csak ásványvizet, vagy citromos vizet iszol. Nem jó ötlet teli gyomorral lefeküdni.

Eközben a címlapon

Fotó. Pinterest
Fotó. Pinterest
Fotó: Pinterest
Vigyél egészséges kaját

Ha már az egészséges ennivalóról beszélünk: amikor buliba mész, nyugodtan dobj be a közösbe valamilyen egészséges kaját, például egy tál salátát, vagy gyümölcssalátát. Így akkor is lesz mihez nyúlni, ha mindenki más hizlalót tesz az asztalra.

Nézd át az étlapot

Ha étterembe készülsz, a legjobb, ha az interneten előre átnézed az étlapot. Így megfontoltabban dönthetsz arról, mit is akarsz rendelni.

Legyen nálad egészséges rágcsálnivaló

Legyen a táskádban egy kevés előre kiadagolt rágcsálnivaló: pisztácia, dió, felszeletelt zöldség vagy gyümölcs. Így nem kell a csokiautomata vagy a pékség választékára szorítkoznod.

Sportolj otthon

Túl hideg van a szabadtéri edzéshez? Semmi baj, a nappalidban jó meleg van, és még arra sem kell időt szánnod, hogy elmenj az edzőterembe, és hazamenj onnan. Az interneten rengeteg edzéstervet és edzésvideót találsz.

Fotó. Pinterest
Fotó. Pinterest
Fotó: Pinterest
Vagy épp próbálj ki valami újat

Ha unatkozol, a legjobb programtipp a közeli edzőterem felfedezése. Bátran próbálj ki egy olyan mozgásformát, amelyikkel még nem próbálkoztál!

címkék: