kulcsár edina
Még az internetezők is felszisszentek a hír hallatán. Meghan az önérvényesítés útjára lépne?
Meghan Markle több év kihagyás után visszatért a közösségi médiába, és bejelentette, hogy új életmódmárkát indít American Riviera Orchard néven. Férjével már létre is hozták a márka Instagram-oldalát, és bár a felületen (egy logót leszámítva) még nem érhető el tartalom, máris több mint 300.000 követője van az oldalnak.
A márkanév levédetése is folyamatban van, ennek kapcsán annyit lehet tudni, hogy Meghan szakácskönyvek kiadását, illetve lakberendezési tárgyak eladását tervezi – írja a The Guardian. Egy második, nemzetközi védjegybejelentés kérelem szerint az oldalán étkészleteket, különböző textíliákat, valamint sportfelszereléseket és háziállatoknak való terméket, például pórázt, nyakörvet és madármagot is eladásra kínálnak majd.
Az Instagram-fiók mellett a márka egy weboldalt is elindított. Ez a lépés visszatérést jelent Meghan számára, aki korábban recepteket osztott meg és blogot is írt, egészen addig, amíg férjhez nem ment Harry herceghez. Az internetezők egy része kíváncsi rá, hogy mivel rukkol elő a hercegné, sokan azonban hiteltelennek tartják. Nem növelte a sikerét azzal sem, hogy mint azt megírtuk, nem állt a képszerkesztési botrányba keveredett Katalin hercegné mellé, sőt férjével még rontottak is a helyzetén.