kulcsár edina
Gondoltad volna, hogy csak egy Instagram-fiókot nyitsz, és máris dõl a lé? Nem kizárt. A híres-neves Kardashian klánnak például sikerült. Bevételeik nagy részét a közösségi oldalon posztolt fotóiknak köszönhetik.
Nem árulunk el nagy titkot, hogy a Jenner-Kardashian család egy medencét is bőven meg tudna tölteni a rendelkezésükre álló pénzzel, de akár kettőt is. Kim, Kourtney, Khloe, Kendall és Kylie Kardashianhoz is csak úgy dől a pénz. Amit azonban már sokkal kevesebben tudnak róluk az az, hogy jövedelmük nagy része bizony attól függ, hogy éppen mennyire is népszerű az Instagram-fiókjuk.
A fenti képet több mint kétmillióan lájkolták, és majdnem 12 ezer hozzászólás érkezett hozzá.
Hasonló a helyzet az Obamával lencsevégre kapott kis beszélgetésük esetében is:
És hogy miként lesz ebből zseton? Egyszerű! A hölgyek szexi fotóin direkt reklámok láthatók, de az alájuk biggyesztett szövegekben, taggelésekben bújtatva szintén keményen megy a márkanépszerűsítés. Egy-egy posztot több millióan látnak és olvasnak el, vagyis direkt módon kerül a fogyasztóhoz a reklám. Ez bizony sok pénzt megér a cégeknek.
De nézzük a számokat: a márkás cégek egy-egy kampányért 500 ezer dollárt fizetnek a 36 éves Kimnek a több mint 94,8 millió követőjéért, míg testvérei, Khloé és Kourtney ennek a felét kapják a maguk 64,1 és 54,3 millió követőjének elismeréseképpen.
Ügyes húzás, lányok!