FITTFAZÉK

Itt a leg­újabb di­é­tás csúcs­reg­geli: felhő rétes, cukor nél­kül

Ezt a reg­ge­liző sü­te­ményt csak imádni lehet! Könnyű és is­teni finom, de a leg­jobb, hogy cukor és liszt nél­kül ké­szül. Gya­kor­la­ti­lag csak fe­hér­jé­ből áll, így nem­csak, hogy nem hiz­lal, hanem ép­pen­ség­gel abban segít, hogy el­tűn­je­nek rólad a plusz­ki­lók!

Valójában mindig is tudtuk, hogy a túró a diétás desszertek királynője, de ilyen tökéletes, gyakorlatilag szénhidrátmentes finomságot eddig még nem láttunk. Tökéletes, mert megjelenése olyan, mint egy cukrászdai süteményé... nem találsz hibát benne! Ha beleharapsz elomlik a szádban, ráadásul elkészíteni is egyszerű ezt az édes-krémes finomságot.

Szinte nem is hiszed el, hogy mindez csak túró, tojás és némi édesítő! Ezt a szuper finomságot pedig egy magyar diétázónak, Gáspár Évának köszönhetjük!

Felhő rétes

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Hozzávalók:

  • 25 dkg túró
  • 2 tojás
  • édesítő ízlés szerint, pl. Update1 Zeró vagy stevia
  • vanília kivonat
  • reszelt citromhéj

Így készül:

1. A túrót és a tojást pépesítsd egy villa vagy egy mixer segítségével. Pici só és édesítő mehet bele.

Eközben a címlapon

2. Nagy teflonserpenyőben süsd meg adagonként, mintha palacsintát készítenél. De amikor az egyik oldala elkészült, ne fordítsd át. A félig nyers fölső részre szórj kevés citromhéjjal és édesítővel ízesített túrót.1-2 kaná tejföllel érdemes kiegészíteni, hogy ne legyen száraz.

3. Az így előkészített tésztát tekerd fel és tedd kivajazott jénaira. E mellé sorakoztasd a többi palacsinta tekercset, ameddig tart az alapanyag.

4. Mehetnek a tekercsek sütőbe, kb. 10-12 perc alatt parádésra pirul a felhőpalacsinta!

Olyan mint a rétes.... de nem az

(Forrás: Éva Kisné Gáspár, Facebook)