DIÉTA

Ezen a szin­ten nincs té­ve­dés! Bom­ba­biz­to­san ol­vasztja le a ki­ló­kat a sir­tuin-diéta

Van egy fe­hérje, amely arra kész­teti a szer­ve­ze­tet, hogy gyor­san el­égesse a fe­les­le­ges zsírt, sőt, még az öre­ge­dés fo­lya­ma­tát is képes le­las­sí­tani. Ezzel a di­é­tá­val, ezt a fe­hér­jét ak­ti­vál­ha­tod a szer­ve­zet­ben, és éhe­zés nél­kül sza­ba­dul­hatsz meg a fe­les­leg­től.

A brit dietetikusok által kidolgozott diéta szerint a sirtuin aktiválásra építő diéta két fázisból áll. Az első fázis hét napig tart, ez a diéta szigorúbb része. Az első három nap során napi három adag zöld turmixot, és egy sirtuin-aktiváló főétkezést lehet fogyasztani. A negyediktől a hetedik napig napi két zöld turmix és két sirtuin-aktiváló étkezés a menü.

A második fázis két hétig tart, ilyenkor napi három sirtuin-aktiváló főétkezést, és egy adag zöld turmixot fogyasztunk.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Fotó: Pinterest
De melyek azok az ételek, amelyek erre a fehérjére hatnak?

Ez a diéta az ínyencek és az édesszájúak kedvence lehet. A sirtuin fehérje működését felpörgető ételek között ugyanis ott van a csokoládé, a vörösbor, a citrusfélék, az áfonya, a karalábé, és a halfélék is. De ehetsz almát, epret, kelkáposztát, kapribogyót, ízesítheted ételeidet olívaolajjal, petrezselyemmel és kurkumával, és a zöld tea, sőt a kávé is remekül hat tested enzimjeire és fehérjéire.

Fotó: Pinterest

A zöld turmixot a legjobb kelkáposztából, petrezselyemből, almából és zöld teából készíteni. Főétkezésként kerülhet az asztalra többek között cukormentes müzli magas kakaótartalmú étcsokidarabokkal és görög joghurttal, csirke bulgurral, párolt kelkáposztával és paradicsommal, lazacos omlett, tönkölytészta, vagy ázsiai tészta lazaccal és zöldségekkel.

A dietetikusok egy része persze szkeptikusan áll a sirtuin-diétához, egyszerű divathóbortnak minősítve azt. Mások szerint azonban a sirtuin fehérjével folytatott kutatások alapján elismerik, hogy szervezetünk képes több zsírt elégetni, ha sejtszinten hatunk rá.