TESTFACTOR

Spórold meg a kondibérletet, így tornázz otthon egy székkel

Nem kellenek drága eszközök, sőt konditerembe sem muszáj menned, ahhoz, hogy edzhess. Egy szék segítségével például rengeteg alakformáló gyakorlatot végezhetsz otthon is. Mutatjuk miket! Figyelj!

Néha a legkézenfekvőbb megoldás a legjobb. Sokaknak eszébe sem jut, hogy mennyi mindenre használhatnak egy széket azon felül, hogy leülnek rá. Pedig a szék nagyszerű segédeszköz lehet az edzéseid során. Nem is gondolnád, hogy mennyire! Mutatunk egy komplex gyakorlatsort, amivel az egész testedet formába hozhatod! Heti 3-4 alkalommal végezd el, ha igazán bomba alakot szeretnél a nyárra! Hajrá!

1. Szűk fekvőtámasz

Női fekvőtámasz pozíció. Mindkét kézzel támaszkodj a szék ülőfelülén, nyújtott kartartás, lábfej csúccsal támasz a talajon. Figyelj az egyensúlyra, hogy fel ne boruljon a szék! Könyökhajlítással engedd le mellkasod a szék ülőfelületéig, majd nyomd vissza magad a kiinduló pozícióba. Tízszer ismételd meg.

2. Egyenes karú popsiemelés

Ülj le rendeltetésszerűen a székre, kezeiddel kapaszkodj meg az ülés oldalában. Emeld meg magad, és tartsd meg pár másodpercig tested a levegőben, majd ereszkedj vissza. 10 emelést csinálj!

3. Lábemelés

Fordítsd a széket oldal irányba, majd egyik lábaddal lépj fel rá, a másik lábadat pedig emeld ki a magasba úgy, hogy behajlítod. Ezután lépj vissza a talajra és ismételd meg 10-szer a gyakorlatot. A másik lábaddal is végezd el!

4. Kitörés

Állj a szék elé, egyik lábaddal - mintha hátralépnél - támaszkodj meg az ülőrészén. Ezután guggolj le egyenes gerinccel úgy, hogy a hátul lévő térded minél közelebb kerüljön a talajhoz. Az elől lévőnél pedig figyelj oda, hogy a térded ne menjen a bokád elé. 10-10 ismétlés javasolt lábanként.

Ha szereted a kihívásokat, ezt a gyakorlatsort is kipróbálhatod:

 

 

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?