TESTFACTOR

Napi 15 perc, és bombázóvá karcsúsodsz a tavaszi szezonra!

Legjobb formádat hozhatod ki magadból ezzel az egyszerû gyakorlatsorral.
  • Szerző: Ripost

Itt a tavasz, lekerülnek lassacskán rólunk a nagykabátok és a vastag pulcsik. Ez a legjobb időszak arra, hogy formába lendülj! Még bőven van időd a strandszezonig tökéletesíteni az alakod, a kedvező és látványos hatásokat már néhány hét múlva, a lengébb ruhák időszakában is kiélvezheted, tested pedig a téli álom után új energiát nyer!

1. Kitörés oldalra a formás lábakért és popsiért

Dolgoztasd meg lábad és popsid: mindkét irányba végezz 20-20 kitörést, majd hetente emelheted a mennyiséget. Szépen szálkásít, és mivel a teljes testet átmozgatja, még állóképességed is fokozza!

2. Tökéletes fenék kitolással

Feküdj hanyatt, majd egyik lábad segítségével told fel csípőd a magasba. Fantasztikusan kerek popsid lesz ettől a gyakorlattól! Végezz belőle 20 ismétlést, majd hetente növeld fokozatosan a mennyiséget.

3. Szépséges combok lábkeresztezéssel

Hanyatt fekve lábad tárd szét, majd keresztezd. Végig figyelj rá, hogy lábad nyújtott maradjon és feszesen tartsd. Mesés tónust ad combodnak kívül és belül is. Ismételd 1 percen át.

4. Lapos has és a gyönyörű combok a speciális plank gyakorlattal

Vedd fel a plank alapállást, majd lábad húzd hasad felé behajlítva, keresztbe a nyújtott combod előtt. Erősödik és formásodik hasa, hátad, lábad, derekad pedig szép karcsú lesz. 1 percen át ismételd, majd kéthetente fél perccel növeld a gyakorlat hosszát.

Mutatjuk a többi gyakorlatot is! LAPOZZ!


5. Álomszép hasfal és derék a kereszt-felüléssel

Feküdj a hátadra, lábad emeld hajlítva és összezárva fel, ezután végezz felüléseket egyik, majd másik irányba hajolva. Hasad látványosan lapos és izmos lesz, derekad pedig gyönyörűen formálódik. Mindkét oldalra végezz 30 felülést, majd hetente növeld a mennyiséget.

6. Formás karok súlyzó nélkül

Emeld fel karod, hajlítsd be, lendületesen érintsd össze arcod előtt, majd nyisd szét. Karod, vállad, hátad, integetőizmod mind meghálálja ezt az egyszerű, de hatékony feladatot, melyet 2 percen át végezz!

7. Tónusos kar, formás derék oldalsó kitolással

Feküdj oldaladra. Egyik kezeddel kulcsold át a derekad, másikkal támaszd meg magad a talajon és told fel vele felsőtested. Igazán látványos eredményt fogsz elérni! Eleinte 20-at végezz el belőle mindkét oldalra, majd növeld a mennyiséget fokozatosan.