TESTFACTOR

Napi 10X20 másodperc a karcsúságért: Hasfalvákuum az új szupergyakorlat

Megdöbbentően hatásos, és még kíméletes is. Íme a tökéletes módszer!
címkék:
  • Szerző: Ripost

Kevés szexibb látvány van egy izmos, lapos hasnál. Csakhogy egyáltalán nem olyan könnyű az áhított célt elérni. A különböző gyakorlatok persze sokat segítenek, de nem mindegy, hogy mennyire hatékony a mozdulat, melyet végzel.

A megfelelő táplálkozás és a diéta mellett létezik olyan gyakorlat, mely megdöbbentően hatásos, és még csak órákat sem kell eltöltened az edzéssel. Szuperhatékony megoldást mutatunk, mely amellett, hogy szép és izmos hasat varázsol neked, még a tartásodon is javít. Stabilizálja a gerincedet, megszabadít az alsó háti szakasz fájdalmaitól, és javítja a testtartásodat is.

A módszer lényege a hatékony légzésben rejlik. A videón jól láthatóan mutatják be a gyakorlatot. A tényleges feladatsor 1 percnél kezdődik.

 

Amire feltétlenül figyelned kell, az a levegővel való gazdálkodás.

Állj egyenes háttal, térdeidet egy picit hajlítsd be, mindkét kar a csípőn. Lélegezz be és ki, majd szívd be a levegőt mélyen a hasadba, miközben a mellkasod előre dől.

Minél mélyebbre szívod, annál jobban dolgoznak az izmok.

Kezdetben legalább 15 másodpercig, aztán a fejlődés előrehaladtával akár 60 másodpercig is bent tarthatod a levegőt. Majd kiegyenesedve fújd ki. Ismételd meg 3-5 alkalommal a szuperkarcsú hasfalért.

TIPP: A földre ereszkedve térdelőtámaszban is végezheted a gyakorlatot. Lehet, hogy kényelmesebbnek találod a kivitelezést és talán még hatékonyabb. .

Ripost előfizetés banner

címkék:
Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?